Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Kan du se om gullet i magen kommer før termin, til termin eller etter termin? Termindato 12.02.11 220788
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Ser du noen bedring i min situasjon? 140974
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Da vil jeg også se om du kan "se" noe på meg!? har aldri blitt spådd før, og du hoppet over meg engang du hadde en gratis runde(ble veldig skuffet=( ) 12.05.89
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Er ikke sikkert dere vil høre sannheten, om dere blir spådd... Orker ikke å legge ut i detaljer, men tror jeg burde slutte å vanke her på bim... *trist* Legger baby-drømmen på hylla, til så lenge....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå