Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Jeg og bf er beste kompiser, har vært sammen i over 4 år, ble slutt for 2 mnd siden og vi er fortsatt veeldig gode venner, merkelig gode venner faktisk:P til tross på grunnlaget av vårt brudd, som var utroskap fra hans side. jeg var veldig sur å bitter på han de 2 første ukene. men jeg er ingen jente som bærer nag eller er langsur. den første mnd maste han mye om jeg ikke kunne ta han tilbake, men jeg sa at det kommer aldri til å skje og at den tanken kan han bare slå fra seg med engang, han forsto fort at det ikke ble aktuelt. vi er sammen flere ganger i uken, bare for å "henge" og gjør mye rart sammen. poenget mitt oppi alt dette skrivet, er egentli altså, er det vanlig at slikt dabber av? ingen av oss har jo nye kjærester enda, såvidt jeg vet(tror kansje han holder på med en da). jeg bare håper det kan bli sånn for alltid:) at vi er gode venner, og godtar at begge etterhvert får nye kjærester. jeg hadde nok taklet det mye bedre enn han, selv om jeg hadde blitt veldig lei meg!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Vi var sammen bare et par mnd da vi så at det ikke gikk. Etter det var slutt, fant jeg ut jeg var gravid. Vi var veldig innstilt på å samarbeide godt fra dag en, selv om jeg var et hormontroll uten like og hadde store problemer med å føre en samtale med han. (Syntes han vaaaaar så teit;) (og det synes jeg for så vidt fortsatt, men han har mange fine kvaliteter og er en veldig flink pappa - og det er tross alt det som er viktigst.) Samarbeider fint, og har enda ikke hatt store krangler. Barnet er 15 mnd nå. Han får treffe henne når han vil, og jeg er veldig innstillt på at de skal ha et fint forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå