Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 er heime med ein aktiv gut på snart 1,5år. ka gjer de på som er heime om dagane?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Går tur, leker hjemme, er på lekeplass, på besøk til andre med barn osv.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Er heime, men vesla mi er berre 10 mnd. Skal vere heime til ho er 17mnd. Pr i dag gjer vi dette: barseltreff ein gong i veka (snart har alle begynt på jobb, så då utgår dette), babysang ein gong i veka, går på leikeplassen med storesøster når ho er heime frå bhg (som regel i helgene), bader i basseng hele familien (i helgene), treffer venninner/familie på kafe/kjøpesenter/i byen ein gong i mellom, besøker andre eller får besøk sjølv ein gong i mellom. Ellers er vi heime; vesla underheld seg sjølv på golvet eller eg leiker/tullar/syng med ho. Ein del tid går jo med til soving, mating, bleieskift og anna stell også. Har også planar om open barnehage og meir uteleiking etter kvart.
Ranveig R Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Open barnehage <3 Har "budd" der frå eldste var 18 mnd og fram til lille begynte i bhg no i haust (ca 3 1/2 år samanhengande). No går vi "berre" 1-2 dagar i veka (ungane har 60 og 80% bhg-plass). Før vi begynte å gå der var det ein del trilleturar saman med DiB-damer faktisk, litt DiB-treff og sånt, men det avtok veldig då ungane begynte å nærme seg året (mange som begynte i jobb igjen). Ellers har vi brukt biblioteket flittig i periodar, og har årskort på Akvariet. Supert! Bake, bade, ulike formingsaktiviteter tilpassa alderen på ungen/ungane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå