Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 lurer på når jeg kan begynne å¨ føle meg mer normal igjen, ikke ha så vondt i navelen,..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Hei, jeg lurer veldig på smertene ved blindtarmsbetennelse, kunne du fortalt meg litt om det? Har i det siste hatt kjempe stikkinger til høyre for navelen. Er mye øm der utenom stikkingene, kjennes nesten ut som luftsmerter. Dette begynte for noen mnd siden. En ting til, hvor langt gikk det før du fikk opperasjon? Hvor lenge gikk du med det? God bedring Håper du kommer deg fort!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 hei,. smerten startet på lødag, da hadde jeg vondt i hele magen,. smerten varte hele natta og utover på søndag. rundt kl 12-13 på søndag flyttet smerten seg over på høyre side. smerten ble verre og verre.. jeg ringte legevakte rundt halv 4 og pratet med de, fikk beskjed om å komme,. tok to timer å få komme inn til legen,. legen var litt usikker på hva sette var. men sa at jeg burde dra hjem, vente 3 timer og vis smerten var der enda, så skulle vi dra på akutten på sykehuset. vi gjorde dette og det tok de kansje 45 min å finne ut gjennom uliek prøver at jeg hadde betennelse.. jeg ble operert kl 22-23 søndag kveld,. var ikke veldig bettenelse i blindtarmen min,. så slapp unna billig sånn sett. blindtarm er akutt og burde opereres så fort man finner ut at det er betennelse,.. for meg høres det ikke ut som blindtarmen hos deg. men jeg er ikke lege,. er du usikker så drar du til lege. jo fortere jo bedre. legene jeg hadde sa at om smerten er langvarig og smerten øker så er det fare for blindtarm,. jeg håper du finner ut av dette. lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Jeg tok blindtarmen da jeg var 13 år.. Fikk intense magesmerter på kvelden/natta og følte da at jeg hadde vondt i hele magen.. Dagen etter hadde jeg like vondt og fikk også feber.. Da var det rett på legevakta, sykehuset og kl 17.00 var blindtarmen fjernet.. Det var akkurat i tide for den hadde begynt å væske og var minutter unna å sprekke.. Hvor lenge jeg hadde vondt i ettertid husker jeg ikke, men tror det er veldig individuelt.. Jeg kommer meg veldig lett etter operasjoner og var ganske fin kort tid etterpå..Var øm, men ikke kjempevondt.. Men har ei venninne som fikk verk i såret etterpå og hun hadde vondt i flere uker.. Du får ha god bedring, håper smertene gir seg snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå