Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Nei, jeg er ikke gravid, har et barn på 9 mnd. men jeg vil bli gravid og føde en gang til!Hehe...ja jeg er gærn;) Jeg revnet og hadde voldsomt verk...kolikkbarn fikk man også gitt...med mer... men hærlighet som jeg elsker barnet vårt!Nydeligte skapningen i verden:D Det er så verdt det! Sikker på jeg kunne ha født flere ganger i året:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå