Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 at tissen hans lukter litt stramt tiss når vi legger oss på kvelden? Han liker å ligge naken, det gjør for så vidt jeg også, men når det lukter synes jeg det blir lirr ekkelt. Men vil ikke såre ham, vil gjerne si det på en skånsom måte..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Spør ham om dere skal ta en dusj sammen om kvelden. såpe hverandre inn og slike morsomme ting- da blir han garantert med!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Takk for tips, og for ett par år siden hadde kanskje det gått, men nå, med en baby som ofte er svært krevende på kveldstid blir det liten tid til felles dusjkos..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Når dere legger dere kan du sniffe ut i luften, si "hva er det som lukter så stramt? Har babyen tisset i sengen? sniff sniff..lukte på laken og sengklær..til du "tilfeldig" oppdager at det er han som lukter.. han blir sikkert litt flau, men så får han også anledning til å gjøre noe med det.. Spør om han har urinveisinfekjson siden det lukter så stramt..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Si det som det er. Såpass må et forhold og en voksen mann tåle.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Seriøst det hadde jeg aldri akseptert og jeg hadde sagt: unskyld, men du lukter der nede (penis), du må vaske deg før du legger deg.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 Her sier vi ifra, rett ut, dersom det er noe sånne ting. "Du..du lukter brukt mus" sier gubben til meg, dersom vi hadde oss på morningen og ikke rukket dusjen før kvelden. Hehe.. Sier det samme til han, dersom jeg syns det lukter noe... og vi ligger begge nakne.. En mener jo ingenting vondt med det?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #8 Skrevet 27. januar 2011 Hehe, jeg sier det rett ut, "kjære, du lukter tiss, gå og vask deg". Han pleier å sukke litt men går og vasker seg Såpass må man tåle i et forhold...Han sier også fra om jeg lukter.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #9 Skrevet 28. januar 2011 Hei damer, tusen takk for gode råd. Takket være deres oppmuntring tok jeg mot til meg i går kveld og sa det på en fin måte. Han tok det veldig fint, og jammen endte det ikke med en herlig hyrdestund også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå