Gå til innhold

Bruker dere vogn til deres 3,5 åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sluttet med vogn i sommer, da var barnet tre år. Lurer på å ta den frem i morgen ettersom vi skal på tur til byen og være der hele dagen. Er det rart å ta frem vogn til en så stor unge som har vært uten så lenge? Tenker at turen blir mindre slitsom med vogn, men det er kanskje bare latskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker den når vi skal gå oss en liten tur på kvelden :) ser ikke no rart i det

Skrevet

Sluttet å bruke vogn lenge før han var 3 år, men brukte nok vogn litt lenger til eldstefrøkna som ikke gikk så langt når hun så at lillebror fikk sitte;)

Har du vogn til ham så hvorfor ikke? De blir jo slitne av å være på byen hele dagen=)

Skrevet

Snøfte er 2,5 år og har ikke brukt sin vogn siden i fjor våres. I høst solgte jeg den. Nå angrer jeg litt for vi tar alltid et par heldager i Oslo på våren og sommeren, vi toger oss til Oslo og er borte 12-13 timer. Den kommende vårturen ser håpløs ut.

Skrevet

Er jo ikke noe rart - men får du han til å sitte i den da? Vi har 3 barn, eldste er 4,5 år. Han ville helst sluppet og gå enda. Hadde det ikke vært for at vi fikk nr tre da han var 3, ville han nok blitt trilla til bhg enda. Han sitter gjerne i vogna hvis anledningen byr seg. Innimellom får han sitte på fotbrettet på tvillingvogna.

Skrevet

bruker vogn nesten hver dag til min på 3,5 år jeg. Synes ikke det er noe rart med det. Man bruker vogn så lenge man har behov for det, ikke bry deg om alderen på barnet. Er det praktisk med vogn den dagen så bruker dere vogn den dagen!

Jeg går til og fra barnehagen med min og noen ganger går hun selv, hvis vi har god nok tid. Men som regel synes jeg det er bedre å sette henne i vogna. Hun har dessuten astma og blir ganske sliten, så jeg synes det er bedre at hun blir trillet til barnehagen og heller bruker energien sin på å leke/gå på tur der.

Skrevet

min er 3,5 og han elsker å sitte i vogna enda... når han får lov..

Skrevet

Bruker vogn (nå akebrett) til min gutt når vi går til barnehagen. Det tar 20 min. hver vei, å det orker han ikke så tidlig på morgenen/seint ettermiddagen, å det tar for lang tid om han skal gå selv. I tillegg er det greit å legge varene under vogna når man ikke har bil. Han fyller snart 4 år. Å jeg kommer til å bruke vogna til vi kan sykle igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...