Gå til innhold

Teit spørsmål men!fint om noen ville se:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis 1.dag av siste mens var 19.des(som forøvrig var 1.mens etter fødsel i april)..ikke sterk blødning,men nok til at jeg måtte bruke bind;-)..skulle egentlig ikke jeg ha hatt mensen før "lenge " siden da??eller er det noen som har opplevd at de første mens-periodene etter fødsel har vært uregelmessige??nesten så jeg ikke tør tenke tanken poå mulig graviditet..har ei på 3 i tillegg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde uregelmessig syklus omtrent et halvt år etter at den kom tilbake etter fødsel. Mellom de to første var det 6 uker såvidt jeg husker.

Jeg ammet noen ganger om dagen(og natten) enda, og det spiller jo også inn.

Skrevet

ammer kun et par ganger i døgnet..han har spist fast føde lenge nå,så er nok ikke prevensjon i ammingen nei ;-)

Skrevet

Jeg ammet mye i begynnelsen, men så ble det bare et par ganger i døgnet etterhvert. Likevel tok det ett år før mensen kom tilbake. Det var deeeeeeilig!!! Ulempen var jo at tanken på om jeg kunne være gravid slo meg i ny og ne.. Men s ei venninne som fikk samtidig med meg fikk mensen tilbake som normalt etter to måneder. Så kan gå kjapt, eller ta lang tid..

Skrevet

Huff, så nå at jeg leste litt feil i hoveldinnlegget. Klarer ikke helt få hodet til å henge med for tiden.. Jaja, da var det sikkert ikke mye hjelp i svaret mitt.. ;o) Men mener mensen var uregelmessig. Gikk på ceracette, så trodde det var pillene som gjorde den uregelmessig, men ikke sikkert det var det da.

Skrevet

Min var usabil i nesten et år. og vips så blir det to barns foreldre av oss om bare et par uker nå :)

Så denne gang blir det spiral ved 6 ukers kontrollen etterpå :)

Holder med en ny født og en på 19 mnd en goood stund framver tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...