jula Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Hvis 1.dag av siste mens var 19.des(som forøvrig var 1.mens etter fødsel i april)..ikke sterk blødning,men nok til at jeg måtte bruke bind;-)..skulle egentlig ikke jeg ha hatt mensen før "lenge " siden da??eller er det noen som har opplevd at de første mens-periodene etter fødsel har vært uregelmessige??nesten så jeg ikke tør tenke tanken poå mulig graviditet..har ei på 3 i tillegg:-)
Babyønske �� Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Jeg hadde uregelmessig syklus omtrent et halvt år etter at den kom tilbake etter fødsel. Mellom de to første var det 6 uker såvidt jeg husker. Jeg ammet noen ganger om dagen(og natten) enda, og det spiller jo også inn.
jula Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2011 ammer kun et par ganger i døgnet..han har spist fast føde lenge nå,så er nok ikke prevensjon i ammingen nei ;-)
gulda Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Jeg ammet mye i begynnelsen, men så ble det bare et par ganger i døgnet etterhvert. Likevel tok det ett år før mensen kom tilbake. Det var deeeeeeilig!!! Ulempen var jo at tanken på om jeg kunne være gravid slo meg i ny og ne.. Men s ei venninne som fikk samtidig med meg fikk mensen tilbake som normalt etter to måneder. Så kan gå kjapt, eller ta lang tid..
gulda Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Huff, så nå at jeg leste litt feil i hoveldinnlegget. Klarer ikke helt få hodet til å henge med for tiden.. Jaja, da var det sikkert ikke mye hjelp i svaret mitt.. ;o) Men mener mensen var uregelmessig. Gikk på ceracette, så trodde det var pillene som gjorde den uregelmessig, men ikke sikkert det var det da.
Navychick Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Min var usabil i nesten et år. og vips så blir det to barns foreldre av oss om bare et par uker nå Så denne gang blir det spiral ved 6 ukers kontrollen etterpå Holder med en ny født og en på 19 mnd en goood stund framver tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå