Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 ...... 49 stk eggløsningstester! Hvis jeg ikke blir gravid nå, så blir jeg gal!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Lykke til=) Håper du sitter med en liten baby i armene snart:)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 hahahahahah...unnskyld..men det var bare komisk...Masse lykke til..Har du forresten tenkt på hva du gjør med resterende 39 om du bare får bruk for 10..hehheeh
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Blir ikke gravid av eggløsningstester vet du ;o) Er andre saker som skal til...hehe
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Vet at det trengs litt mer;) Da skal jeg forresten donere de bort til "trengende";) Blir vertfall innlegg her om det:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå