Canari Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Jeg spør her inne for her er det flest innlegg/svar. Skal reise bort lenge og har en deilig uåpnet brie i kjøleskapet, som neppe er så god om noen uker :-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Det finner du ut av når du kommer hjem :-) Jeg tror det går veldig fint.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Det går bra, det har jeg gjort mange ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå