Gå til innhold

Sett kjønn og hvor tidlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt endel blødninger jeg også, men legen min har ikke tatt dette på alvor. Ikke før det var veldig mye og jeg dro på legevakta(på mandag) og da ble jeg sendt på UL og skal dit igjen på sjekk 7.februar. Heldigvis var det ikke noe farlig blødning og fosteret hadde det bra. Vet ikke om jeg tør å spørre om kjønn når jeg skal dit neste gang..! Aner ikke når jeg skal på ordinær UL for jeg har ikke fått innvilget fødeplass enda:( Lykke til på din ultralyd. Du må gjerne dele med oss hva det blir: Spennede!:)

Annonse

Ays73: Har hatt endel blødninger jeg også, men legen min har ikke tatt dette på alvor. Ikke før det var veldig mye og jeg dro på legevakta(på mandag) og da ble jeg sendt på UL og skal dit igjen på sjekk 7.februar. Heldigvis var det ikke noe farlig blødning og fosteret hadde det bra. Vet ikke om jeg tør å spørre om kjønn når jeg skal dit neste gang..! Aner ikke når jeg skal på ordinær UL for jeg har ikke fått innvilget fødeplass enda:( Lykke til på din ultralyd. Du må gjerne dele med oss hva det blir: Spennede!:)

var på ultralyd i uke 13. Jordmor sa ho ikke kunne se noe. På bildet jeg har hjemme sprer den bena, og nedentil er det en klump, baller? for navelsnoren er langt ovenfor. Fikk nu en guttefølelse. Var no ikke noe slikt på jenta mi, for det jeg husker. Erfaringer dere med guttebebis?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...