Gå til innhold

Sett kjønn og hvor tidlig?


allimac82

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som har sett kjønn og når dere kunne se det! Er i uke 15, er det slik at man burde kunne se kjønnet nesten helt sikkert om barnet ligger slik til? Er såååå spent at jeg sprekker snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært på mange UL hittil pga endel blødninger, men kjønn er ikke blitt nevnt. Er i uke 16 nå og skal på ordinær UL 10.2 og da håper jeg de kan se noe :) Er også veldig spent :)

Lykke til og håper du snart får vite noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul da jeg var 13 uker. Så tre streker, men legen ville ikke garantere at det er jente. Skal på ul på riksen til mandag og ordinær ul 18.02, så da får vi nok se det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tidlig, privat UL i uke 12. Legen ble mer og mer sikker på at det var gutt, men sa også "Ikke løp og kjøp, jeg har tatt feil før".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd i uke 14 og jordmor sa hun var 100% sikker på at det var ei jente:) Vannvittig gøy, gleder meg til å få ei lita prisesse<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt endel blødninger jeg også, men legen min har ikke tatt dette på alvor. Ikke før det var veldig mye og jeg dro på legevakta(på mandag) og da ble jeg sendt på UL og skal dit igjen på sjekk 7.februar. Heldigvis var det ikke noe farlig blødning og fosteret hadde det bra. Vet ikke om jeg tør å spørre om kjønn når jeg skal dit neste gang..! Aner ikke når jeg skal på ordinær UL for jeg har ikke fått innvilget fødeplass enda:( Lykke til på din ultralyd. Du må gjerne dele med oss hva det blir: Spennede!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ays73: Har hatt endel blødninger jeg også, men legen min har ikke tatt dette på alvor. Ikke før det var veldig mye og jeg dro på legevakta(på mandag) og da ble jeg sendt på UL og skal dit igjen på sjekk 7.februar. Heldigvis var det ikke noe farlig blødning og fosteret hadde det bra. Vet ikke om jeg tør å spørre om kjønn når jeg skal dit neste gang..! Aner ikke når jeg skal på ordinær UL for jeg har ikke fått innvilget fødeplass enda:( Lykke til på din ultralyd. Du må gjerne dele med oss hva det blir: Spennede!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ul i uke 15 og fikk tydelig se en liten gutt inni magen min. Det var 3D, så vi kunne se både "Tuten" og pungen unger:) Kjempespennende, spesielt for oss som har to jenter fra før:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk vite at vi venter ei jente på ordinær ultralyd i uke 18 (17+3 tror jeg det var ;))

 

jordmor var ganske sikker på at det var ei jente, hun så det tydelig, men vi foreldre så ikke så mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på ultralyd i uke 13. Jordmor sa ho ikke kunne se noe. På bildet jeg har hjemme sprer den bena, og nedentil er det en klump, baller? for navelsnoren er langt ovenfor. Fikk nu en guttefølelse. Var no ikke noe slikt på jenta mi, for det jeg husker. Erfaringer dere med guttebebis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd idag, er 16 uker og 6 dager. Jordmor sa at hun kanskje trodde det var en gutt :) Men man vet det jo aldri helt sikkert sa hun. Så i alle fall en liten "tråd" mellom beina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...