Gå til innhold

Et spm om utskrit av en power point presentasjon---

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal holde et innlegg i morgen og bruke power point. Under selve lysbildet kan jeg skrive notater for meg selv. Men hvordan får jeg med disse når jeg skriver ut presentasjonen?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du sånne linjer på sidene så du kan skrive notater? Når du tar opp utskriftboksen så velger du skriv ut støtteark, også velger du 3 stk pr ark. Mulig det er flere valg der så du kan velge med notater også, husker ikke helt og har ikke powerpoint på maskina her..

Skrevet

Nei, mener ikke linjer. Det kan jeg...;)

Har gjort klar en presentasjon selv med støttenotater til (eller hva det nå heter). Vil gjerne ha en egen utskrift da jeg presenterer med disse notatene, som kun er ment for meg. Men aner ikke hvordan jeg skal få dem med.

Skrevet

Det er flere valg; du kan velge å skrive ut bare lysbildene, lysbilder med linjer, såkalt støtteark, notatsider og disposisjonsvisning.

Jeg er ganske sikker på at du skal velge utskrift av notatsider. Har aldri prøvd, for jeg har til d.d. ikke brukt denne notatfunksjonen..... Jeg pleier å ha det jeg skal si i hodet.... Resultat: Det er selvfølgelig alltid noe jeg glemmer............

Lykke til.

Skrevet

Takk, da prøver jeg det! Tør ikke satse på at alt det andre huskes da ammetåka ligger tett (2mnd før termin) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...