Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Var hos legen idag. Det var en turnuslege som tok hele kontrollen. jeghadde med meg min 9 mnd gamle baby som akkurat hadde fått ny bleie. Hun satt på gulvet og lekte fredelig med noen leker. Etter undersøkelsen var ferdig skulle bare overlegen hentes for å sjekke at alt var ok. Turnuslegen gikk ut i noen få minutter for å hente overlegen. I mellomtiden satte jeg babyen min på fanget og akkurat idet overlegen kom inn luktet jeg at babyen hadde bæsjet. Jeg hilste på legen og hun svarte surt tilbake. Tydelig at noen trenger by bleie. Det var helt grusomt å gå inn her. Så om du ikke har noen spørsmål så tror jeg bare jeg går jeg. Uten et halvt smil engang. Så gikk hun. Trivelig lege!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Ærlig talt! Da ville jeg faktisk klaget på denne legen.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Tåler hun ingenting?? Da er absolutt legeyrket det absolutt feileste valget hun kunne gjort.. Kanskje hun skulle blitt kontorrotte istedenfor..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Ok, tør ikke tenke på hva denne legen hadde sagt hvis hun fikk en svett stinkende gammel gubbe som pasient! Mange dusteleger der ute som er flinke i faget, men har null sosial intelligens
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Javel? Hun likte ikke lukten av bæsj, er det i det hele tatt mange som gjør det? Selv om du synes ungen din er fantastisk betyr ikke det at dritten lukter blomster av den grunn. Big deal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå