Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 var i svømmelhallen i dag med sønnen min og badet... etter en stund kommer noen besteforeldre med barnebarna sine, og bestefaren spør jenta etter ca 5 min hva di prikkene hennes het igjen, da svarer hun vannkopper! ser bort på jenta, og ser at hun er full av prikker og sår over hele kroppen! er det lov å dra i svømmelhallen da? kan det smitte i vann? kjente jeg ble litt irritert selvom det ikke er farlig... men sønnen min har vært så mye syk i det siste, og vi orker rett å slett ikke mere sykdom nå!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Åpne sår? Da smitter det. Vannkopper smitter eller smitter ikke, avhengig av om sårene væsker. Basseng eller ikke basseng har ikke noe å si. Idiotiske besteforeldre...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 vet ikke helt, så hu hadde masse rundt/under armene, så rødt/gult ut.... som om det var litt gul skorpe eller noe på det... HI
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Hun hadde på resten av kroppen å, men det var det under armene jeg så mest, siden hu var i vannet....
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Det er ikke tillat å bade i offentlig bad med noen former for åpne sår, punkt slutt! Så jeg hadde meldt ifra til badevaktene, hadde jeg sett dette..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 SELVFØLGELIG kan hun dra i svømmehallen. Haha, smitte via klorvann? Er dere mindre begavet ? Og en ting til, om hun har klødd seg til blods på de små nuppene så kommer det skorpe såpass fort at det du har sett er nok topper av små skorper. Det ekke så mye å bli irritert over, gitt!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 Hadde folk utviklet litt normalt vett og holdt ungene hjemme når de er syke, så hadde verden vært et mye bedre sted å leve...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå