Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Første fotballcup er til helgen, og alle foreldre må på dugnad. Det er jo greit. Men det jeg stusser over er at vi er oppsatt også når barnet spiller kamp. Jeg skal være parkeringsvakt i 1,5 time, dvs at jeg går glipp av 2 av poden kamper, og får bare sett 2 av dem. Dette synes jeg er kjempetrist. De burde jo kunne delt det slik at man hadde dugnad når ikke ens eget barn spiller, men det er kanskje vanlig å dele det slik som nå? Noen som vet? Gutten ble veldig lei seg når jeg sa at jeg bare kunne se to av kampene, og ikke alle
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Det er som regel sånn at det fotballaget som arrangerer cupen har dugnad, så når vårt lag arrangerer er vi på dugnad hele cupen. Kan ikke løpe fra vaffelsteking e.l. bare fordi akkurat ditt barn er på banen.. Men neste gang er det en naboklubb som arrangerer og da er du tilskuer hele cupen mens foreldrene til den arrangerende klubben jobber så svetten siler Jevner seg ut dette.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Aner ikke hvem som arrangerer cupen, den er visst veldig stor, kjempemange som kommer. Fikk inntrykk av at absolutt alle må på dugnad, men at det er sånn 10 ulike oppgaver, og man får halve tiden barnet skal være på cup der. Tenkte mer at det hadde vært fint om det gikk an å bytte litt. F.eks at de som har en halvtimes pause med sitt barn tar en vakt, så bytter de med en som nettopp har spilt kamp og skal ha pause etterpå, osv. Men du har jo rett i at det er rettferdig at alle deltar da
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Det er ikke lett å gjøre alle "til lags"... Har du ikke fått en vaktliste slik at du ser hvem du skal avløse eller hvem som skal avløse deg? Vi får alltid et sjema, hvor det stør hvilke vakter vi har, slik at vi kan bytte innbyrdes slik at det passer bedre med barnas kamper. Null problem! Ikke vær så pessimistisk, spør bare om å få bytte!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Bare en liste over når jeg og de andre foreldrene på min sønn sitt lag skal. Regner jo med at alle dem vil se sine barn sine kamper også, men får høre når vi kommer dit. Mente ikke å være så pessimistisk, ble bare litt overrasket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå