Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 jeg er IKKE på slankern. bryr meg lite om hva retten består av, om det er sunt eller ikke.. vil bare gjerne vite hva dere andre lager dersom dere skal kose dere litt til kvelds en dag:) er sulten..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 I dag har jeg faktisk kjøpt meg et granateple, og sitter og koser meg med det:) (Men jeg er på slankeren da;) Skal jeg kose meg til kvelds, lager jeg ofte nachos.. Strør nachochips på en stekeplate, steker en halv pakke kjøttdeig, har i et halvt glass med salsa, stør på nachochipsene, hiver på ost og har lettrømme til:) Dritgodt:)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 ostesmørbrød... eller ris med grillkrydder..knis.. Hvis det skal være litt sånn ordentlig så lager jeg gjerne til litt spekemat, soltørkede tomater, litt marinert ost og foccacia (skrives det sånn?? eller steker kyllingfilet .. steker sopp, paprika og løk..og putter alt i pitabrød...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Spiser du nachos når du er på slankern også 18.59? Jeg bare lurer for jeg er på slankern og nachos hadde vært drit digg;)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Holder meg unna nachos når jeg er på slankern, ja;) Går mest i kjedelige knekkebrød med hvitost og akurk nå for tiden:(
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 kun ris og grillkrydder? hehe, den var ny!=) den der kylling i pita var ikke dum! den kunne jeg funnet på å laget til middag tror jeg=) -HI
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #8 Skrevet 26. januar 2011 Kyllingvinger! 35 kr for en stor boks godt krydra vinger på rema 1000. Varmes bare litt i ovnen, og vips - NYDELIG.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #9 Skrevet 26. januar 2011 Løkringer eller hjemmelaga chips? Det er dritdigg og veldig lett! Oppskrift her : www.hasselknippe.com/martha Har lagt inn hele to innlegg Hehe.. Veldig nyoppstarta blog.. Men Løkringer er i hvertfall veldig godt.. Evt bare noen grønsaker med litt dipp eller en fruktsalat? Ellers så har jeg laget meg litt gresk salat noen kvelder - løk, tomat, agurk og feta med litt salt, pepper og balsamico.. Det er også veldig godt!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #10 Skrevet 26. januar 2011 De kyllingvingene (buffalowings) på rema smaker helt jævlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå