Gå til innhold

Lurer ang graviditetstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mensensmerter i dag,men litt mer en hva jeg er vandt til.Vondt nederst i ryggen mest.Tenker kanskje det er mensen som er på vei.Men,føler det kanskje er litt tidlig.Men,kommer ho så kommer ho:-)

Måtte kjøpe meg en gravidtest i dag.Lurer så ille.Så dumt jeg ikke greier å vente:-(

Tok den nå i kveld,og den skal vell tas om morgenen.Men,jeg syns jeg så en svak strek der.Den streken som går nedover.Men,streken skal vell være sterkere i farge om man er gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor sterk streken er kommer ann på hvor langt man er på vei... jeg fikk en svak svak strek 8 etter eggløsning, dagen etter det igjen var den litt sterkere:) jeg skimtet bare såvidt streken, men var gravid ja:)

Skrevet

Har hatt svake streker på testen de 4 gangene jeg har vært gravid. Positiv test er positv test fikk jeg beskjed om hos legen ;). Test med morgenurin, den er mer konsentert og vil gi et klarere resultat.

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har og hatt veldig svak blå på mine to siste barn :)

Skrevet

Jeg kunne se en supersvak strek når jeg studerte gravidstripsen nøye i lyset 12 dager etter positiv eggløsningstest. Om du tror du ser strek er du helt sikkert gravid! Spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...