sola26 Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Har hatt mensensmerter i dag,men litt mer en hva jeg er vandt til.Vondt nederst i ryggen mest.Tenker kanskje det er mensen som er på vei.Men,føler det kanskje er litt tidlig.Men,kommer ho så kommer ho:-) Måtte kjøpe meg en gravidtest i dag.Lurer så ille.Så dumt jeg ikke greier å vente:-( Tok den nå i kveld,og den skal vell tas om morgenen.Men,jeg syns jeg så en svak strek der.Den streken som går nedover.Men,streken skal vell være sterkere i farge om man er gravid??
april2011mamma Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 hvor sterk streken er kommer ann på hvor langt man er på vei... jeg fikk en svak svak strek 8 etter eggløsning, dagen etter det igjen var den litt sterkere:) jeg skimtet bare såvidt streken, men var gravid ja:)
♥♥♥ Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Har hatt svake streker på testen de 4 gangene jeg har vært gravid. Positiv test er positv test fikk jeg beskjed om hos legen . Test med morgenurin, den er mer konsentert og vil gi et klarere resultat. Lykke til
mokkina Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Jeg har og hatt veldig svak blå på mine to siste barn
allimac82 Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Jeg kunne se en supersvak strek når jeg studerte gravidstripsen nøye i lyset 12 dager etter positiv eggløsningstest. Om du tror du ser strek er du helt sikkert gravid! Spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå