Gå til innhold

Trenger litt råd..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg slik at jeg ikke vil bli gravid eller noe..

Men, jeg har slurvet ekstremt med p pillene.. (Cerazette).. Gikk to - 3 dager mellom hver gang jeg tok de.. Og i begynnelsen av januar (5-9 januar ca) hadde jeg ubeskyttet sex.. Alle dagene. Rett etter dette så var jeg også tom for p piller, og har egentlig ikke tenkt over dette før nå..

(Var å hentet nye igår først.. ) Ja, jeg vet, smekk på fingrene å alt det der..

Men er det muligheter for at jeg har blitt gravid? For jeg har ikke begynt å blø??! Og jeg begynner å blø om det går mer enn 3 dager mellom jeg tar pillene?

Hva er SJANGSEN tror dere?? Jeg hadde pittelitt brun utflod i en halv dag, for flere dager siden, men det kom aldri noe mer liksom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, ta en svangerskapstest og hvis du ikke er gravid så skaff deg spiral eller p-stav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...