Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Nå har det seg slik at jeg ikke vil bli gravid eller noe.. Men, jeg har slurvet ekstremt med p pillene.. (Cerazette).. Gikk to - 3 dager mellom hver gang jeg tok de.. Og i begynnelsen av januar (5-9 januar ca) hadde jeg ubeskyttet sex.. Alle dagene. Rett etter dette så var jeg også tom for p piller, og har egentlig ikke tenkt over dette før nå.. (Var å hentet nye igår først.. ) Ja, jeg vet, smekk på fingrene å alt det der.. Men er det muligheter for at jeg har blitt gravid? For jeg har ikke begynt å blø??! Og jeg begynner å blø om det går mer enn 3 dager mellom jeg tar pillene? Hva er SJANGSEN tror dere?? Jeg hadde pittelitt brun utflod i en halv dag, for flere dager siden, men det kom aldri noe mer liksom??
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Herregud, ta en svangerskapstest og hvis du ikke er gravid så skaff deg spiral eller p-stav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå