Gå til innhold

Gikk vannet mitt tro????? Er sannelig ikke sikker jeg....se hit please:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I går kveld satt jeg på do og tisset, når jeg skulle tørke meg så tittet jeg nedi doen og fikk litt sjokk.....det så ut som jeg hadde helt noe melkeaktig nedi do. Ropte på mannen min som nettopp hadde stelt datteren vår på badet og fikk han til å se...han syns det så merkelig ut og mente jeg burde ringe føden. Men jeg tenkte som så at neida, det må være en annen årsak...spurte lillemor på 3.5 år om hun hadde hatt noe nedi do, noe både mannen min og lillemor nektet på selvsagt.

Så hva skjedde egentlig? Kan dette ha vært vannet som gikk? Hadde ikke naturlig vannavgang sist, så jeg vet ikke hvordan dette kjennes ut og jeg husker ikke om maven ble mindre etter at vannet gikk....merker ingenting på maven nå. Mini er svært aktiv, har hatt endel kynnere og vond rygg i dag, men så har jeg også vært noe aktiv i dag.

Hva tror du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, trur heller det var slimpropp el utflod.... Fostervatn er blankt og luktar litt søtt. Men det nærmar seg nok for deg :)

Skrevet

Hei, takk for svar. Det lukter litt søtlig i trusen min, og den er fuktig. Jeg har også veldig mye hvitt slim i truseinnlegget og hver gang jeg tørker meg kommer det masse...

Er forresten bare 34 uker...

Skrevet

Hmmm, høyrest fortsatt ut som utflod/slim. Er det blod? Er du veldig i tvil, ring føden. Har hovudet festa seg?

Skrevet

Enig i at det høres mest ut som utflod. Fostervannet er jo blankt, evt litt rosa og er jo rennende som vann, ikke slimete. Men er du veldig i tvil, kan du jo ringe og snakke med føden.

Skrevet

Hei! Jeg tror ikke det var vannet som gikk. Husker da vannet mitt gikk at det ikke bare var et stort "splæsj", men at det kom store mengder litt gradvis. Men det er sikkert forskjellig. Hvis du opplever at du "lekker" mer enn vanlig etter dette, så ta kontakt med føden :)

Skrevet

Det kan hende du lekker fostervann, isåfall vil jordmoren lukte det fort ;O) Ta en tur på føden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...