Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #26 Skrevet 26. januar 2011 Misunnelig??? Du var jammen morsom, ingen kan vel være misunnelig på de to misfostrene der. De BER om negatvi omtale
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #27 Skrevet 26. januar 2011 18.50, skulle dette være ironisk?? Du må rett å slett være sveiseblind hvis du synest at disse skapningene var pene, hehehe,stakkars deg;-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #28 Skrevet 26. januar 2011 Woi woi 18.50...HVOR er hun NATURLIG?! Jeg er ikke superpen selv, men jeg er naturlig, jeg sminker meg litt,fikser håret og kler meg pent, men jeg syns det er fælt når jenter må ta silikon,ha løsnegler og ha falske øyenvipper for å føle seg pene! jeg er ikke gammel,bare 20år faktisk..og ja, jeg kunne nok hatt et bedre utseende, til jeg starta på vgs hørte jeg enkelte ganger at jeg var stygg. Jeg hadde hatt en god del kjærester i ungd tiden, men det tok på å høre sånt..nå har jeg vært sammen med samme fyren i nesten 4 år og vi har en nydelig datter sammen.. jeg selv,da jeg var 16 tenkte: ååh, jeg skal ha silikon..å det var ikke uten grunn jeg ville ha det, jeg trodde alle gutter likte det å at de som kaldte meg stygg ville like meg bedre da, men nå har jeg mye bedre selvbilde, jeg har ikke digre pupper, men jeg vil heller ha en 75 c en å ha pupper som er større en hodet mitt:S jeg er IKKE missunnelig på denne jenta, jeg syns det virker som om hun kler seg ut (enkleste måten å si det på) fordi hun ikke liker seg selv sånn som hun er.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #29 Skrevet 26. januar 2011 18.52: Du er dum. Og du er stygg. Du ber om negativ oppmerksomhet når du skriver sånn. Du har sikkert løshår, silikon, sminker deg mye, og strøk i alt på skolen. Du har null iq, og du er det største misforsteret jeg har vært borti. Føles det godt å bli forhåndsdømt bare fordi du skriver noe på nettet?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #30 Skrevet 26. januar 2011 Hun siste der var jo ikke SÅ ille..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #31 Skrevet 26. januar 2011 Åh, jeg er lei av Ottar-revers klanen som slår vern rundt nek som burde blitt vernet for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #32 Skrevet 26. januar 2011 19.01, nei nå ble jeg virkelig "lei meg" hahaha, snakk om fjortisreaksjon:=) Er det ikke snart leggetid for sånne som deg?? 18.52
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #33 Skrevet 26. januar 2011 Med den reaksjonene der 19.01, så er det nærliggende å tro at du også er en mislykket silikonbabe:=)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #34 Skrevet 26. januar 2011 19.13: Så man må være mislykket når man har silikon? Det var ikke jeg som skrev lenger opp, men synes konklusjonen din er litt lite gjennomtenkt. Den heller mot å være rett og slett dum!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #35 Skrevet 26. januar 2011 Her var det mange misunnelige frustrerte fruer. Synes litt synd på dere.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #36 Skrevet 26. januar 2011 19.16, og her hadde vi enda ett fehode full i silikon, du har vel gjerne hatt ett mislykket inngrep, noe lakk vel ut i selve hjernen, lykke til:-)
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 26. januar 2011 #37 Skrevet 26. januar 2011 Fy søren så stygge dere er! Gjøre narr av, og direkte le av en person KUN basert på utseendet. Jeg håper virkelig ikke dere er personer jeg omgås med til daglig! Tenker ikke dere mødre her inne på hva dere lærer barna deres? Vil dere at de en dag skal stå å le av en person, og snakke dritt bare fordi de ser anderledes ut, være seg selvforskyldt eller ei? Så har hun for mye sminke,store pupper og mye hår..OG SÅ DA?? Er det virkelig bare så langt dere klarer å se? Hvor gamle er dere her inne lurer jeg på innimellom, virker som en gjeng med 16 år gamle jenter som vokser selv av å se ned på andre, og jeg er "bare" 22!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #38 Skrevet 26. januar 2011 19.19: Fortjener man en sånn kommentar bare fordi man synes det lyser litt misunnenlse her? Skal man ikke ha lov til å si meningen sin uten å få høre at noe lekker ut av hjernen? Dette er et sykt forum. Jeg håper dere har en datter som vil teste ut litt når hun blir eldre. Ville dere likt om hun ble mobbet på denne måten? Hadde det vært greit at andre jenter trykker henne så langt ned, når hun selv synes hun er fin? Pent gjort. Men det er vel greit om det er datteren din, så lenge det er greit med alle andre. I verste fall kan sånne som dere føre mennesker til selvmord. Man tenker ikke klart i den alderen. Men det er kanskje ikke så farlig? Tenk dere om litt før dere snakker!!! Jeg hadde ikke tenkt å svare på denne tråden, men dette tar kaka. Bare det å skrive "skapning" i overskriften, er jo latterlig idiotisk!
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 26. januar 2011 #39 Skrevet 26. januar 2011 19.37: Hadde det vært en liker knapp her skulle jeg trykket på den!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #40 Skrevet 26. januar 2011 Her har det virkelig oppstått en missforståelse! Den første bloggen er ei jente som har silikon overalt og er tynn som ei nål og som ser så fake ut at det burde stått "made in china" på hun. Den andre bloggen det linkes til er det ei søtere jente som blogger, men bildet hun viser av "kattekvinnen" derimot er ikke så veldig naturlig og flott! Folkens, scroll lenger ned på bildet! Lykke til )
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 26. januar 2011 #41 Skrevet 26. januar 2011 Jeg tittet aldri på link nr 2!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #42 Skrevet 26. januar 2011 nei, men siktet egentlig ikke till deg men til de som kranglet lenger opp i tråden her )
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #43 Skrevet 26. januar 2011 Ja hun var jo søt! NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå