Gå til innhold

Noen rompesalver som er billige og gode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem anbefaler dere?

Er det noen dere overhode ikke anbefaler, som dere har hatt dårlig erfaring med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rumpesalver? Til barn eller voksen mener du?

Skrevet

Barn:-) Kanskje det finnes noe bedre ord for dette?

Skrevet

uff, må le litt av meg selv, men måtte bare spørre. Trodde jo det var for barn, men vet jo aldri :P

Ha på litt olivenolje på stumpen du, det brukte vi å smøre på hvis tassen var irritert. Var helt fin etter en dag eller to:)

Skrevet

Silulen er veldig bra ved bleieutslett osv, koster under 50 kr tror jeg, på apoteket. Ellers er calendula-salven man får kjøpt i helsekost bra, men dyr, nærmere 200 nå, sikkert. Husker ikke produsenten, men det er en oransje tube.

Skrevet

Takk for tips:-) Får bare prøve meg frem litt når den lille kommer ut:-)

Skrevet

Stort sett passer ikke billig OG bra sammen.

Du får enten eller.

Jeg liker aller best Weleda zink salve med calendula fra helsekosten.

Skrevet

Ja, det var Weleda jeg over her tenkte på også! Men jeg påstår at Silulen er både billig og bra, altså.

Skrevet

Syltynt lag med Silulen! Beste rompesalven som fins og rimelig!!

Skrevet

Silulen er ikke den beste. Kanskje den fungerte for din unge, men ikke for alles.

Skrevet

ingenting kan sammenlignes med vanlig potetmel...det er billig, og det beste å bruke på sår stump.

Skrevet

18:22: Potetmel ja :-) Ikke hørt om før. Bruker man det bare som det er? Kan man bruke det hver dag?

Hehe

Skrevet

Stemmer også på Silulen. Var eneste som hjalp da minstejenta var skikkelig sår, og da hadde jeg forsøkt mye forskjellig.

Skrevet

Inotyol, fra apoteket. Koster 100.-, men fantastisk ved bleieutslett. Og rødhet i hudfolder, bare husk å tørk helt tørt først.

Den gule Vitapansalva er flott til daglig.

Brukte også potetmel i hudfolder, under armer, hake ol. Tok bare og dyppet en bommulsdott i potetmel, tørket over husen og bøåste bort overskudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...