Gå til innhold

Flere som er nakne akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom nettopp ut av dusjen, etter å ha trimmet en halvtimes tid. Deilig å være helt naken en stund etterpå. Men må innrømme at jeg blir litt kåt av det også ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, naboen min er naken akkurat nå. Jeg kikker på ham i kikkert og han har en veldig liten tiss. Kanskje det er en maskulin dame med små pupper?

Skrevet

Jeg er også naken, og drit kåt!

Skrevet

Hvis du går nærmere vinduet og gir deg til kjenne, vil jeg gjette på at pikken hans nokså raskt blir større. Hvis han liker deg, da...

Skrevet

Jeg greier ikke la være å ta på meg selv. Kanskje ikke så bra at jeg samtidig må trykke på tastaturet, uten å ha vasket hendene først. Men skitt i. Mannen min tåler det vel. Er vel blitt ganske vant til bakteriene mine, hvis jeg har noen igjen etter den varme dusjen, hvor jeg såpet meg inn ekstra godt, særlig kjønnet, hvor jeg var ganske fuktig.

Skrevet

Kåt av å gå rundt naken selv? hæ?

Jaja... hver sin lyst, liksom......

Jeg går ofte rundt naken hjemme, men kan ikke si jeg blir så kåt av akkurat det.

Skrevet

Ja ja, fantasien under kjedsomhet er det ingenting å si på. Ville kanskje vurdert et annet forum, men...

Skrevet

Hvilket forum da? Jeg pleier ikke å vanke rundt i slike tvilsomme omgivelser. Er så redd for virus.

Skrevet

Neivel? Man blir jo kåt av tankene sine, da, kanskje ikke av sin egen nakenhet, akkurat, selv om den bidrar sterkt til hva man fantaserer om. Selv har jeg f.eks. et godt øye til naboen, som av og til vandrer rundt i bokseren sin, lett å se fra soverommet vårt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...