Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Jeg er så sliten, så sliten. Jeg jobber som vikar (ca 2-3 dager i uken), men forsøker å holde meg aktiv ellers i uka også, finner på morsomme ting med familien i helga osv, men uten å overdrive. Barnet er i barnehage de fleste hverdager. Allikevel har jeg NULL energi. Jeg plages med øresus, hodepine og svært lavt overskudd. Jeg skjønner nesten ikke hvordan jeg skal holde ut dagene. Leiligheten flyter fordi jeg ikke orker å rydde nok til å holde det på et greit nivå, jeg har ikke noe igjen til intimitet med kjæresten og jeg orker ikke være sosial med venner osv. Jeg har hatt det slik ganske lenge, men jeg er ikke sikker på hvor lenge, det har kommet så gradvis og jeg har slitt litt med angst, så jeg har nok sett mange av disse tingene som symptomer på angsten og ikke tenkt over at det kan være noe annet. Jeg har hormonspiral og har vært så godt som mensfri de siste 2,5 årene, men før dette blødde jeg sammenhengende i nesten ett år. Ettersom jeg har hatt så sjeldne og små blødninger i det siste har jeg ikke tenkt tanken på jernmangel, men kan blødningene jeg hadde for noen år siden gjøre at jeg fremdeles tærer på jernreservene? Er det noen med erfaring med jernmangel som kan hjelpe meg litt? Eventuelt noen som gjenkjenner symptomene mine med noe annet? Jeg har bestilt legetime, men det er litt lang ventetid.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 jeg mistet 2,5 l blod etter fødselen, så da fikk jeg anemi. Jeg hadde da de symptomene du beskrive, så kan nå godt hende at det er det som plager deg. Men det kan nå også være mange andre ting, så du får vel bare smøre deg med tålmodighet Hva gjør at du må vente så lenge på legetime, kanskje du kan purre på for å få en raskere time?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Takk for svar, jeg vet egentlig at det bare er legen som kan diagnotisere meg denne gangen, kan ringe legekontoret i morgen og høre, men jeg er redd dette ikke er den typen problemer som gjør at jeg blir prioritert raskt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå