Gå til innhold

Vært på ordinær UL i dag :-)


BareMeg73

Anbefalte innlegg

Alt så fint ut, men babyen snudde seg og nektet å snu seg tilbake igjen så vi fikk ikke sett så mye! :-) Jordmor trodde det var jente men hun var ikke sikker. På bildet er det to små hvite streker, er ikke det jente dere som vet? Hvordan ser det ut om det er gutt?

Jeg tror vi må gå på privat UL om et par uker, for jeg vil jo kjøpe litt klær og sånn og da er det jo greit å være helt sikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på til sammen 4 ultralyder denne gangen.

Første var altfor tidlig til å se noe, andre lå han å knep igjen beina hele tiden, men tredje gang var det heeelt tydelig at det var en gutt! :)

Du kunne se profilen av den lille snabelen, ingen som helst tvil.

 

Tror nok det er litt verre å bli helt sikker når det er jente, men det er jo gjerne disse strekene du snakker om.

Er du riktig uheldig så KAN jo hende at h*n skjuler sine edle deler neste gang også...og neste der igjen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser to små hvite streker, men de ligger liksom ikke midt mellom men bittelitt på siden. Skal det være to streker når det er jente? Ikke tre? Jordmor har satt ring rundt de to hvite strekene på bildet og skrevet kjønn ? Så hun var usikker men hun trodde det var jente, men vanskelig å si sa hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når det er to da? Og det liknet ikke på en guttetiss heller med de to strekene med lite mellomrom mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk først vite av jordmor at hun trodde det var en jente, men det var vanskelig å se. Hun kikket og kikket og viste oss to streker som hun mente indikerte jente. men var ikke sikker. Hun sjekket noe annet og gikk så tilbake, og da fant hun pungen og tissefanten! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...