BareMeg73 Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Alt så fint ut, men babyen snudde seg og nektet å snu seg tilbake igjen så vi fikk ikke sett så mye! :-) Jordmor trodde det var jente men hun var ikke sikker. På bildet er det to små hvite streker, er ikke det jente dere som vet? Hvordan ser det ut om det er gutt? Jeg tror vi må gå på privat UL om et par uker, for jeg vil jo kjøpe litt klær og sånn og da er det jo greit å være helt sikker!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Så koselig! Ja det kan godt være jente da men det er ikke noe 100% sikkert før ungen er ute, hehe Jeg fikk vite jente sist på tre forskjellige ultralyder men på 3D ul i uke 29 så vi tydelig tissefanten :-P Guttene kan faktisk gjemme utstyret sitt oppå magen så det ser ut som jente fikk jeg beskjed om :-P Er moro å vite kjønn da, får et litt mer personlig forhold til babyen og man kan shoppe litt
BareMeg73 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2011 Oppå magen... Er den så lang tenker jeg da... Hmmm :-) På bildet her er det liksom to korte hvite streker. Jordmor skrev ? på kjønn.
BareMeg73 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2011 Om den er oppå magen, da skal man vel ikke se to små hvite streker heller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå