Gå til innhold

Tøybleier?????

Vestlending med to, snart tre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer tøybleier! Noen som har noen tips å dele. Hvor mange trenger man egentli? Og hva for en type skal man egentlig velge, er jo så enormt mange varianter å velge. Prøver å lese litt men vil så gjerne høre andres erfaringer her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn å se og les litt på bleiedebatten. Masse bra innlegg der (:

Skrevet

sjekk u www.tettinntil.no bleieforumet

masse bra tips, erfaringer og bilder av allt av varianter.

brukte tøybleier på nr 2 fra ca 6 mndrs alder, og har planer om fra starten av nå med nr 3 =O)

lykke til

Skrevet

Hei!

Jeg har skjønt at de aller fleste går for formsydde bleier, selv vil jeg slå et slag for brettebleiene - jeg har brukt på begge mine, med noen få formsydde i tillegg mest som hjelp ved barnevakt/ barnehage. Brettebleier koster for det første en brøkdel av det formsydde gjør, og om man begynner med dem fra baby er nyfødt, får man fort dreisen på hvordan men må feste de for at de skal sitte ordentlig. Dessuten tørker de utrolig fort etter vask, til forskejll fra de formsydde, som jo er mye mye tykkere.

Når dette er sagt, så er det selvsagt mye bedre å satse på formsydde, hvis alternativet er papirbleier :) våre formsydde er fra Nøstebarn, de er gode med trykknapper i siden som kan justere størrelsen. Svigerinna mi brukte også sperrelag i polyester(?) med borrelås, det var de glade for i barnehagen, da de slapp å dra av alle klærne ved skift.

Vet ikke om du ble så mye klokere på det du egentlig lurte på, men ønsker deg ihvertfall lykke til, og ikke bry deg om at mange kommer til å komme med negative (for ikke snakke om sjokkerte) tilbakemeldinger på valget ditt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...