kokelimonke Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Begynner å bli så sabla lei musikken på P4... Gjerne en kanal med variert musikk og litt prat i mellom, uten så veldig heseblesende "ungdoms"preg, finnes den kanalen?!
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Hører som regel på lokalradioen, ellers hører jeg en del på radio norge.
Gjest Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Radio Norge... Digger morgenprogrammet ettellerannet Loven og co! Før hadde jeg ikke sansen for Henriette Lien i det heletatt, tenkte hele tiden på teite Ninni i Hotel Cæsar... Men jeg har fått sansen for henne etter at jeg begynte å lytte til Loven og co ;-)
Moonfreckle Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 Hører på P3 på morgenen, mens vi spiser frokost. Masse dårlig musikk, men morsomme programledere. På jobb hører vi på Radio Nore og der får jeg all godmusikken som jeg stort sett alltid kan tekstene til. Etter jobb hører jeg ikke på radio så ofte lener. En ting jeg misliker med RadioNorge og P4 er all reklamen! Kjipt å høre den så ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå