Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Holdt på i halve går kveld med luft og diare, opphol i hele natt (10 timer) så på`n igjen nå etter lunsj. Har hørt at det kan være et fødetegn å "tømme seg" Noen som har opplevd det? Ingen andre i heimen har magetrøbbel, og vi har spist det samme....
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Jepp Kan være fødsel i nærmeste framtid altså Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Er ofte et tegn på at det skjer noe snart. Har magen sunket også?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Har også hørt dette, men kan ikke svare deg. Har selv 12 dager til termin og "boblete" mage og diare i dag. Håper det er et tegn! Ingen andre her i huset heller som har det...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Ja, magen sank i uke 35-36 og hodet har vært festet siden uke 32, men hva skal jeg kjenne etter nå??? Blir skikkelig nervøs her jeg sitter!! Hva er neste tegn? Rier? HI
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 Jeg er 39 + 6 og har holdt på som deg annen/tredjehver dag de 2 siste ukene... Det vil si at jeg tror det er hormoner som gjør dette, men det behøver ikke bety at man går i fødsel med en gang. Det er ihvertfall veldig vanlig at man tømmer seg slik du beskriver litt tid i forveien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå