Gå til innhold

Jeg blir gal av å holde dette hemmelig....


Heklemamma

Anbefalte innlegg

Jeg er så lykkelig. Vil bare rope det ut. Men jeg vil og skal vente til jeg er over den "magiske" uke 12. Herregud. Jeg er jo helt sprekkferdig. Bruker nesten all min fritid her inne, for her kan jeg snakke om det. hehe. Det er jo ikke så mye fritid heller da, for jeg har jo ei lita tulle på nesten fire, som tar opp mye tid.

 

Men ååååå så lykkelig jeg er... Jeg er GRAVIIIIIID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Er jo ikke så lenge til jeg kan si det da.. Bare tre uker.. Håper tiden går fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke å holde meg til uke 12. Er i uke 7 nå og har allerede fortalt det til våre foreldre pluss bestevenninnene mine. Tror vi kommer til å gjøre det offisielt om et par uker, dette er for stort til at jeg klarer å holde det hemmelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også helt dååårlig, jeg har så lyst til å fortelle de kommende besteforeldre om hva som er i gjære :-) Den ene "bestefaren" har bursdag i morgen og jeg har så lyst til å gi han et kort fra vår lille september-overraskelse. Men tror dere det er for tidlig å si noe?? Jeg er kommet til uke 7+5 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte besteforeldre og nærmeste familie det veldig tidlig. Det er uansett godt å støtte seg til dem om det skal gå galt, og det er vanskelig å bortforklare denne dårlige formen..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BabyMama<3

 

Nei, jeg syns ikke det er for tidlig å si det til besteforeldre. Her vet de kommende besteforeldrene det allerede. Men ingen av vennene våre vet det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De 2 forrige gangene sa vi det rundt uke 7/8. Da det gikk galt gang 2, måtte vi sende ut ca 60 sms om at de var gått galt. Men glad for støtten vi fikk!

 

Er uke 6+4 nå, har tenkt å prøve å vente med å si det til de rundt litt lengre... hvis vi klarer. Begynner å få en liten kul på magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å si det til alle jeg møter, men kan jo ikke det.. :P Har sagt det til de nærmeste venninene mine, noen vennepar, kommende beste- og oldeforeldre og kommende tanter/onkler.. kommer ikke til å klare å holde ut i 4-5 uker til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå vært gravid 3 ganger det siste 1,5 året og fortalt det tidlig hver gang. Angrer ikke på det. Første gang mistet vi, og da var det greit med støtten vi fikk. Andre gang gikk alt bra og vi har en liten sønn på nå 5 mnd. Er gravid igjen, uke 8, og har fortalt det til de fleste. Hyggelig å dele gleden.

Dessuten er jeg så kvalm og trøtt denne gang at det er fint at folk rundt meg vet hvorfor.

 

Særlig familie tneker jeg at det er greit å fortelle til tidlig. Andre kan jo godt vente litt, men det bestemmer man absolutt helt selv. Forstår også de som velger å vente, men selv har jeg ikke tålmodighet til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli herlig å endelig få sagt det til de nærmeste. Er uke 9+4 og har en haug med venner som skal feire bursdag i disse dager. Begynner å bli tomt for unnskyldninger nå. I tillegg så begynner det så smått å vises, så må jo kamufleres i mer eller mindre grad.

 

om 18 dager så skal nyheten ut og jeg kan begynne å være sosial igjen.

 

Noen andre som føler seg litt mer asosial enn normalt grunnet den lille spiren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo barn fra før, så for meg er det ikke noe problem å finne en unnskyldning til at jeg ikke blir med ut. Men jeg har faktisk måttet melde avbud på noe jeg ville. Men men. Jeg får jo noe helt fantastisk ut av dette da, så det er verdt alt sammen. Ikke så lenge før jeg slipper bomben heller tror jeg. Men må liksom vente på gubben. Han syns nemlig det er litt tidlig ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kkj1982! Jeg føler meg mer asosial nå. Jeg jobber mye i utgangspunktet, og i helgene er mange av mine og samboerens felles venner mye ute. Om det så bare er for å ta seg en liten pils ute. Jeg er istedenfor bare hjemme så jeg slipper spørsmål...og er heller gjerne med når det ikke er alkohol inne i bildet. Men når nyheten kommer ut er det lettere å bli med, og bare ta noe alkoholfritt :) Jeg er nemlig innmari dårlig på å juge...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to i samme båt gitt MSflua. Høres ut som våre venner er ganske så like. Tok meg selv i å oppfordre en venn til å feire bursdagen sin på en ukedag her om dagen. Da har man jo "jobb" dagen etterpå å skylde på.

 

er ikke så god på å juge om dette til mine nærmeste jeg heller.Godt å vite at det er flere av oss. For min del ålner vel en helt ny verden seg om noen uker når nyheten skal ut og frem i lystet. For alle venneparene våre er nemlig barneklare selv, da har bare ikke begynt å reformere seg enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...