Gå til innhold

Å ha bilder av barna til xen på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit å ha bilder av barna til en som man var sammen med i 2 mnd på facebook 4-5 mnder etter bruddet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge synes man dette er greit?

Det er ikke bare bilder der barna er fullt påkledd heller.

Skrevet

Det er greit så lenge foreldrene syntes det er greit. Begge om de har delt foreldreansvar ellers den som har ansvaret.

Jeg godtar ikke at mennesker legger ut bilder av barna mine om jeg ikke har godkjent de på forhånd. Spiller ingen rolle om det er familie, venner eller nydame til exen.

Det er ikke lov å legge ut bilder av andres barn uten godkjennelse fra den/de personene som faktisk har foreldreansvar for barnet.

Skrevet

Åja, det er sånn å forstå. Dersom du er mor til barna kan du selvfølgelig si at du vil han skal fjerne dem (særlig de der barna ikke er fullt påkledd).

Jeg misforstod og trodde du var en sjalu nydame som ikke taklet at kjæresten hadde bilder av andre barn.

Anonym 16.02

Skrevet

Dette gjelder xdama til bf. Hun og bf var sammen i 2 mnder i sommer. Hun har et helt album med en del bilder av våre barn.

Det er jo ikke bilder av barna nakne, men noen der de bare har bleie ol.

Jeg synes ikke det er greit, men har ikke ville være vanskelig. De har ikke kontakt i det hele tatt lenger, bf og xen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...