Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Skulle ønske jeg hadde gjort det. Sitter her og gråter. Ti års ekteskap, 15 års forhold. Er helt knust. Skulle ønske han som idag er mannen min hadde vist sine mørke sider, eller fortalt om de, på femte daten, tiende daten, etter et års samboerskap, etter 1 år som gift etc. Ikke etter unge nr3. skulle ønske det sto et skilt på han da vi traff hverandre "Om femten år er jeg en ondskapsfull psykopat". Dekket under "han er nok deprimert/sliten" blir han "tilgitt" av omgivelser for å rakke ned på meg, skjelle meg ut, kalle barna stygge ting ("fitteunger" om de våkner på natten), legge seg når han vil, beskjeden "fuck you bitch" hvis jeg ber han ta seg sammen. Han er så slem mot meg blitt. Jeg gikk ifra han men kom tilbake, han begynte hos psykolog, psykologen sa det gikk bedre - skjønner nå at han har løyet til henne. Jeg orker ikke mer. Gråter. Skulle ønske jeg planla ting bedre.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Man kan ikke forutse alt i fremtiden, men man kan gjøre det beste ut av den nåtiden man har. Gå fra mannen din, så planlegger du den nye fremtiden til deg og barna=) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Kjære vene, dette er da ikke din feil. Du kunne ikke vite eller forutse at dette skulle skje. Livet kommer ikke med en ferdskriver eller med en angreknapp og noen ganger blir ikke ting som planlagt selv om man planlegger aldri så mye. På den positive siden: Nå har du en sjanse til å legge nye planer, andre planer og bedre planer. God klem og lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Neida, jeg vet det ikke er min feil.. men jeg følte meg litt truffet.. Hvordan vet man alltid at partneren er en dritt? Eller blir en dritt? Isted fikk jeg migrene- mannen er hjemme - sa jeg ville legge meg litt mens minste sov "Ja, hvis hun våkner så driter jeg i henne".. Blir paff og lei meg..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Man kan ikke forutse hva som skal skje i fremtiden og man kan ikke forandre på det som har vært. Men du har alltid muligheten til å endre på den tilværelsen du er i nå og planlegge livet videre.
2_små_og_flere_grå Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 Oj.. kan du vær så snill å sende meg pm? Er veldig nysgjerrig på detaljer, da det her høres ganske likt ut som noen jeg kjenner.. hvis du vil, såklart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå