Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Venninna mi skal få en liten hund, en sånn liten søt rase, brun, tispe. De vil ha et ganske kort og enkelt navn. Kom med masse forslag!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Jeg har lyst på ei hu hund, og hun skal hete Tanja
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Molly. Donna. Bonny. Nikita. Sita. Petra. Må velge et navn, som er lett å uttale på en positiv måte:) Tror de beste navnene til hunder ender på vokaler...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Connie, Zita, Bella, Lady, Bess, Ronja, Lyda, Babett, Raja, Toja, Peanut, Pepita, Pippi, Patsy, Snella
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #8 Skrevet 26. januar 2011 DINA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! !!!! !
LoveDove Skrevet 26. januar 2011 #9 Skrevet 26. januar 2011 Jeg er en av de raringene som syns menneskenavn på dyr er dødstøft. Blir så lei av Bjella og Snella og Perla og Fido og Minnie og Pondus og hurramegrundt. Min venninne har bestemt at hennes chihuahua skal hete Reidar. Etter hennes oldefar. Jeg foreslår Knut, Fredrik, Siri eller Sandra. Hvis jeg noen gang får en geit skal den hete Gudrun.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #10 Skrevet 26. januar 2011 Det er et uttrykk hentet fra en gammel sketsh fra 50- eller 60-tallet som hetet "han hund i band" hvor de bruker uttrykket hu hund istedenfor tispe, og det passer dialekten min bedre. Hilsen 13:34
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #11 Skrevet 26. januar 2011 Nemi, heter tispa våres.. som er lita og søt, men tøff
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #12 Skrevet 26. januar 2011 Jeg synes også det er kjempe tøft med menneskenavn på hunder.
Gjest Skrevet 26. januar 2011 #13 Skrevet 26. januar 2011 Naboen min i Oslo hadde en liten puddel som het Harald Johansen. Kul hund;)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #14 Skrevet 26. januar 2011 Jeg syns også menneskenavn er kulest på dyr. Gamle "utdatete" navn som Bjørg, Bente, Gerda, Olga, Olaug, Helga (no offence) blir skikkelig kule på en hund eller et annet dyr. Bjørg er kanskje ikke så lett å rope, men de andre egner seg fint.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #15 Skrevet 26. januar 2011 Møtte en som hadde en stor hund som het: GUNNAR. Superkult!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå