Gå til innhold

Norges kuleste barnerom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som har så perfekte barnerom?

Er jo selvfølgelig rydde og stylet litt for anledningen vil jeg tro, men gjennomførte er de uten tvil :)

Ja ja, her er det småting fra Ikea og det meste arvet...han bruker det bare til å sove i nå, så litt mer praktisk som lekerom må det bli etter hvert, men foreløpig så får jeg bare suge til meg inspirasjon og se om jeg ikke kan få til et både praktisk og fint rom til lille gutt etter hvert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har lakt en del jobb og tanke i rommet da vi pusset opp, men har på langt nær lagt like mye penger i det.

Men er ekstra stolt over senga vi bygde til mellomste jenta :o)

Skrevet

Rommene, ikke rommeT.

Begynte å tenke på et rom, men kom etterhvert på at det gjaldt jo to, he he.

Skrevet

Ah, da så, neivisst vi har ikke barnerom som ligner på dette ;)

Skrevet

Det er jeg enig i Ophelia, jeg vil ha en blanding. Det er fint, men litt for ordentlig ;) men det var en del småting jeg kunne tenkt meg å "stjele", he he. Drømme drømme. Løper å kjøper når mannen i huset blir ferdig å studere ;)

Skrevet

Kjedelige rom, da!

Ser ikke mye levende ut, spør du meg, dette må da være utstillingsrom? Finnes de egentlig, de barna som eier disse rommene? Jeg undres...

Skrevet

Dere skulle sett alle de andre fine rommene som var med i den konkurransen. Jeg er selv medlem på norske interiørblogger, og synes vinnerne var litt grå og kjedelige. MASSE gjennomførte, herlige og fantastisk lekre barnerom der ute. Og ja, de finnes på ordentlig. ;)

Skrevet

Joa, de er veldig bra gjennomført de rommene der, egentlig ganske perfekte, men jeg syns det blir kjedelig når det er så veldig moteriktig. Skulle heller likt å se noe som virkelig skiller seg ut og ikke ser ut som det kommer fra et hvilket som helst styla interiørbladrepotasje.

Skrevet

Har du noen link til de andre rommene som var med i konkurransen? moro å få inspirasjon :)

Skrevet

Jeg syntes de rommene der var langt fra perfekte barnerom. Perfekte barnerom har farger, leker og rotekroker man kan gjemme seg bort i. De er ikke grå, stiliserte og triste som de på bildene.

Skrevet

Ja der var det virkelig fine barnerom, også litt overrasket over hvilke som vant når jeg ser alle bidragene... gutten din sitt rom var også kjempefint :) vi har panel, fungerer det med wallstickers da? evt. bare små som passer på bordene...

Skrevet

Der var det masse fint !!! Elsker Pittoresk sitt barnerom. Det var kjempesøtt for en baby.

Ditt mer giraff var også artig, for der ser man at det bor barn.

Skrevet

Most Fruitful Yuki ♥08 + ♥10

For et kult barnerom :) Så flink du er!

Skrevet

Takktakk. :D

Jeg er også litt overrasket over at vinnerne var såpass like. De er selvfølgelig fine, men veldig ulik den stilen jeg faller skikkelig for. Det var bare et par stykker av mine desiderte favoritter som kom med i topp ti, resten havnet i galleriet jeg linket til. Mange av dem som hadde fortjent å vinne, synes jeg. Jeg elsker retro, stilmiks, mønster og farger da, og skjønner jo at andre har ulik smak en min. Jeg kunne bare ønske de tre vinnerne var litt mer spredt når det gjaldt stil. :) Anbefaler alle å stikke innom bloggene i galleriet, massemasse herlige detaljer og lure løsninger. :)

Du kan nok finne noen wallstickers som er små nok til å passe på et panel. Hvis ikke går det kanskje an å sette opp noen plater utenpå? Hvis det ikke er aktuelt, er det mye annet som pynter opp også. Jeg elsker settekasser, tapetserte hyller og tallerkenhyller. :)

Skrevet

Har en settekasse fra når jeg var lita, men der er "mine" ting, så den har jeg hengt på soverommet vårt ;) men har lyst å ha en på barnerommet også, må bare se om det er noe plass på veggen etter hvert...blir lite å henge på når mye av rommet er skråtak og den ene hele veggen dekt av skap :(

Skrevet

Du kan ikke ha wallstickers eller tapetsere på klesskapene da? Vi har malt med tavlemaling på klesskapene til vår gutt, og det er veldig populært. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...