GladOgGravid <3 Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Hei.. Hatt egentlig hatt utflod hele veien, men siste uka så har det begynt å lukte.. Er i uke 25 + 1 nå.. Har ikke vondt eller noe når jeg tisser, og har hørt tror jeg at det er vanlig.. Men brått usikker her.. Noen andre med lukt som er "friske"? hehehe... For ett spørsmål a gitt
malingus Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Vanskelig å svare på gitt! Vet jo ikke åssen du lukter eller åssen man skal lukte... hehe Men lukten på min forandret seg nesten med en gang jeg ble gravid. Og synes faktisk lukten har endret seg litt igjen. Lukter ikke direkte vondt, men bare helt anderledes enn til vanlig. Det er ikke en sånn fiske-aktig lukt? Da kan det väre en idé å få gjort noe med det. Ellers er det jo nprmalt at lukt, konsistens og mengede forandres når man er gravid.
*ms* Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 ofte forandrer lukten seg under graviditet, men hvis du syntes det vedvarerer ville jeg sjekka det hos legen, kan være bakteriell vaginose- (litt usikker på stavemåten her). hvis det er det kan det i værste fall sette igang prematur fødsel. det er ikke noe farlig, men ubalanse i underlivet. hadde det selv og var usikker, så bedre å nevne det på kontroll hos legen:) jeg var i 35 uke da så fare for prematur fødsel var jo ikke tilstede hos meg:) lykketil:)
*ms* Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 jeg og ble usikker sjekka hos legen dajeg var 35 uker, hadde bakteriell vaginose( usikker på staving)... det er bare en ubalanse i underlivet, ikke farlig. men kan føre til prematur fødsel. så hvis det vedvarer med Ubehagelig lukt så hadde jeg sjekka det siden du kunn er 25 uker. lykketil:)
*ms* Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 trudde ikke første inlegget kom opp... derfor to sorry:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå