BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Hvor langt var dere/er dere paa vei naar dere kjoete barnevogn og annet viktig og dyrt utstyr?
Babyønske �� Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Bestilte vogn, bilstol og stellebord når jeg var i uke 30, fikk det når jeg var ca i uke 32. Trodde det var lenger leveringstid enn det var, så kunne forsåvidt ventet litt til. Sengen ble kjøpt noen uker senere. I forrige graviditet dette da, så denne gang er det allerede i hus. Blir vel tatt fram og gjort i stand når det nærmer seg termin.
<3 Baby 11+12 Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Vogn var vi tidlig ute med, siden vi fikk den av svigers..var vel i uke 20 Seng,stellebord,bilstol kjøpte jeg netopp- er i uke 34 nå Nå er det heldigvis ikke mye som gjennstår av ting vi må kjøpe.. Greit å være litt tidlig ute, syns jeg da, for er utrolig tungt på slutten :/
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Vi skal hente barnevogna i helga - kjøpte på finn.no. Å jeg er 28 uker på vei Har i grunnen ikke kjøpt så mye før ca på denne tiden denne gangen, men med førstemann var vi veldig tidlige ute - ca i uke 20 Å like stas er det Kos deg videre!!!
Inger¸.•°´¯♥ Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Jeg er i uke 39, og har enda ikke kjøpt barnevogna! (men jeg skal hente den på mandag) Alt annet har jeg fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå