Gå til innhold

Tredjegangsfødende og har vel aldri vært mer forvirra....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på legevakten igår-bronkitt og muligens vannavg. Dro til føden og der ble det registrert kynnere/rier. Ut over kvelden ble disse mer og mer intense. Hjalp med rietelleren på nettet. Var mellom to og fem min mellom takene og de varte fra ett min til flere min. Føden mente jeg burde vente litt med å komme, da vi som har født før kan ha sterke kynnere uten at det er rier. Så dabbet alt av...

Men nå må jeg si at jeg er skikkelig i tvil på når jeg da bør ringe føden når det tar seg opp igjen. Måtte puste meg igjennom kynnerene igår... Og da må det i tillegg bety at kan jo ikke fødsel ha vært igang igår..

Hva mener dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å sånn holdt jeg på en stund med andre mann..Inn o gut av sykehuset med 2-3cm åpning og falske rier som gav seg etter en time på sykehussenga..Virkelig fortvilende , da ble jeg heldigvis satt igang en uke før tiden pga bekkenløsningen min, så de tok vannet og satte meg på drypp..

Men at du blir mer og mer moden av disse "falske riene" er jo ganske sikkert da?!:)

De sa jeg kunne forvente meg enda værre denne gangen , det ble værre desto fler barn mann får..Så jeg aner ikke når jeg skal dra på sykehuset selv denne gangen!

1 mann kom nesten i uke 32 så må liksom være føre var ehr å..

Ikke lett det der..

Uff var kanskje ikke stort til hjelp for deg dette!?

Lykke til;)

Skrevet

Venter nummer tre jeg også, termin på lørdag 29. jan... Har hatt endel mase/modningsrier siden romjulen, og har bitt meg merke i dette at nr tre kan lure en litt... Jeg har brukt veldig lang tid tidligere på den første åpningsfasen, og tenker at denne gangen MÅ jeg jo allerede være litt moden med tanke på alle "riene". Har hatt masse kynnere i de forrige svangerskapene, men ikke av samme karakter som nå. MEN jeg er faktisk "redd" denne gangen for å dra bomturer til Føden, tro at noe er på gang uten å være det... Så jeg kommer sikkert til å være hjemme så lenge som overhodet mulig og håpe jeg slipper å bli sendt hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...