Gå til innhold

Tips for at babyen skal bli jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke kjærringråd finnes det for å få jentebaby igjen? Har hørt at det finnes tips om kosthold og timing i forhold til eggløsning etc.. Noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel vanskelig å vite om det er noe hold i det eller bare er tilfeldigheter, men du finner noen tips her: http://www.minmage.no/i/i.aspx?i=31&ii=576

Det stemmer imidlertid for min del begge ganger. Jeg fikk gutt sist, og hadde da kun sex når eggløsning var i gang.

Denne gang venter jeg jente, og hadde sex en gang 2-3 dager før antatt eggløsning.

Ikke noe som helst planlagt at det skulle bli sånn. Første gang var vi aktive prøvere, men hadde ikke mulighet for sex før den ene gangen.

Denne gang ble jeg noe uplanlagt gravid.

Men ha i tankene at det er ingen sikkerhet i disse rådene, det kan like gjerne bli en gutt. Og om du ikke vil takle den skuffelsen(?) bør du vurdere om det er så lurt å prøve å få barn i det hele tatt.

Skrevet

Jentesædcellene svømmer treigere enn guttesædcellene, men lever lengre... Så sex to-tre dager før eggløsning, dersom mannen har normalt livlig sperm... kan vel øke sjangsen for jente?

Noe mer enn det har jeg ikke peiling på..

Skrevet

Takk for tips. Neida, jeg ville elsket å få en gutt til jeg. Men har hørt om slike tips, og ville bare høre. Så takk skal du ha!

Skrevet

Det er ett eller annet med at man skal spise bare sure ting, eller overhode ikke spise sure ting. Men jeg husker ikke hvilken...

Har også hørt om noe med meieriprodukter, men husker ikke om man skal unngå det eller spise masse av det...

Så, rett og slett ikke særlig hjelpsomt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...