Ireyna Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Jeg har lenge hatt lyst til å føde i basseng (er foreløpig bare prøver, så har ikke vært i kontakt med noe sykehus), men det jeg lurer på er om det er mulig å gjøre dette på Østlandet? Jeg bor i nærheten av Ahus, har de dette tilbudet? Må man eventuelt langt for å føde i vann? er det noen som har gjort det og som vil dele sine erfaringer? Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Ikke basseng, da, men badekar Jeg fikk min nr to på ABC Ullevål, der har de tilbud om fødsel i vann. Det anbefales! Du får ikke epidural el annen medikamentell smertelindring på ABC, men vannet har en god smertelindrende effekt og det er lettere å finne en stilling man kan slappe av i mens pressriene er som verst. Lykke til med prøvinga! Om du er intr i å finne ut mer om fødsel i vann kan du søke blant alle trådene på skravle, finnes en del fødselshistorier der!
Ireyna Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2011 Badekar selvfølgelig, var det jeg mente hehe.. Takk for svar, Ullevål er jo i nærheten, så det kan jo gå Har veldig tro på vannet og lindring, jeg elsker å være i vann, det føles så naturlig. Skal lese litt på skravle, takk for tipset
Ireyna Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2011 Vet ikke, det er jo ett godt spørsmål..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå