Gå til innhold

Puppenekt når begynner med grøt?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsta er 5 mnd, og jeg hadde egentlig tenkt å fullamme til 6 mnd som med storesøster. Men så var vi på hs for kontroll.. Kurven var kjempefin og alt bra, men hun anbefalte å begynne forsigtig med smaksporsjoner med grøt. Sambo ble overbegeistret for dette har han gledet seg til! Jeg var vel ikke like begeistret, heller litt skeptisk. Men det ble nå kjøpt inn risgrøt og snuppa fikk to små skjeder lørdag. Og hun elsket det!!! Svalgte fint og fikk ingen reaksjoner i magen. Begynte derfor å gi henne litt ved leggetid, fortsatt bittelitt. Hun spreller og gliser når vi kommmer med grøtbollen og liker det tydelig. Sover bedre på kvelden/natta også, med kun en amming mot ca 3 før. MEN jeg synes hun drikker mye mindre melk. Tuller med puppen og roer seg liksom ikke. Synes allerede jeg merker at produksjonen har gått ned.. Er redd hun skal miste interessen totalt! Vil slutte med grøt jeg, hehe! Nei da, noen som har opplevd det samme og som har noen gode råd for hvordan en skal opprettholde ammingen i takt med at annen mat frister mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...