Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Han skal ta meg med ett sted i morgen til fredag. Vil ikke si noe siden det skal være en overasskelse. Han er veldig romantisk, og det er litt uvant for meg. Har ikke vært sammen så lenge. Men har lyst til å glede han med noe. Men trenger litt tips på hva? Trenger ikke være noe store greier, tenker at det er viktig med de små tingene som han er så god på.
magedans Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Jeg tror den beste "smågaven" jeg har gitt min mann var en husnøkkel med logoen til fotballaget "hans" over hele. Du vet, sånne som man får lagd på ett minutt...han elsker den nøkkelen Ellers er det jo massasjeoljer, blad, vin, sjokolade (som han kan dele meg deg), blosmter (ja de blir glad for blomster!), dusjsåpe, gavekort på middag....kommer ikke på mer i farten, må visst få oppromanse-giret mitt jeg også!
112 Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 strippeshow eller noe i den duren...det er det beste du kan gi en mann, tror jeg! Iallefall om du vil han skal glise godt etter gaven!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2011 he he, ja det hadde sikkert vært noe. Tror rett og slett jeg ikke er tøff nok. Takk for tipsene. Er spent på etter jobb i dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå