Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Hvordan regner en ut menssyklusen? Jeg fikk i desember, mensen 1 des, og så fikk jeg mensen igjen igjen 28ende des. Har jeg da en menssyklus på 27 eller 28 dager? Uansett, så lurer jeg litt. For jeg skulle vel egentlig ha hatt mensen igjen nå, uansett om jeg har en syklus på 27 eller 28 dager? Men for 4 dager siden, da jeg var på toalettet kom det en del lysebrunt utflod. Jeg trodde at jeg fikk mensen tidligere enn forventet, for det pleier alltid å komme mørkebrunt utflod, noen timer før jeg begynner å blø rødt! Jeg tok oppi en tampong, for sikkerhetsskyld. Men da jeg fjerna denne på kvelden, hadde det bare kommet bitte litt lysebrunt utflod på denne, og siden har det ikke kommet noen ting! Noen som vet hva dette eventuelt kan være? Jeg er ikke prøver, så det er ikke et håp om at jeg er gravid! Men kan dette være et graviditetstegn, så jeg burde ta en test, og vil den vise utslag nå, eller skal jeg bare vente å se om mensen dukker opp? Hilsen veeeldig uvitende!:-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Skal si folk stresser med dette! Du merker innen noen få dager om mensen kommer. Men er det ikke bare å ta en test da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå