Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Hva er det med de jentene egentlig?? Leser av og til om jenter som har vondt i magen og drar til legen også viser det seg at hun har rier!!??!! Og de som sitter på do og aner fred og ingen fare for så plutselig å føde på do!!! Kjenner vel kroppen din såpass at man merker at man er gravid etter noen måneder vel? Merker vel at mens (ofte) forsvinner, ulike lyster, dårlig form, stor mage +++++++ Ihvertfall må de merke at noe ikke er helt "som normalt"???? Skjønner det bare ikke!!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 HAHAHA, enig! Har tenkt det samme selv
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Pøh, jeg merka ingenting før jeg kjente et saftig spark i ribbeina, og etter det fikk jeg bekkenløsning i uke 35...såeh.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Jeg klarer bare ikke å tro at det går ann... Innerst inne må de vite, men mange klarer kanskje å fortrenge det...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Jeg klarer bare ikke å tro at det går ann... Innerst inne må de vite, men mange klarer kanskje å fortrenge det...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 Merka ingenting??? Ingenting som var litt "rart", "annerledes" ??? Jeg syntes også det er helt sprøtt at det går an!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #7 Skrevet 26. januar 2011 Jeg nekter å tro at de IKKE vet at de er gravid. Vedder for at de fleste fortrenger det!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #8 Skrevet 26. januar 2011 Hvorfor skulle det ikke gå??? Jeg f.eks hadde det ikke vært for at mensen min ble borte da,og jeg visste det fordi vi hadde planlagt så hadde ikke jeg visst at jeg var gravid heller. Kjente ingenting hele svangerskapet,ikke kjente jeg spark,ikke hadde jeg ømme pupper..ikke hadde jeg lyst på andre ting jeg normalt ikke likte..ikke spiste jeg mer,snarere tvert imot. Ikke hadde jeg morgenkvalme,ikke noen form for kvalme...hadde ikke vanlige sympt da jeg fikk sv.skapsforgiftn engang. Det går faktisk å hoppe over et mensperiode også..jeg trodde jeg var 12-13 uker på veg da jeg var til legen,det trodde legen også helt til jeg var til ul og han sa jeg var 7 uker...og grunnen til det var mensen.Jeg hadde hoppet over en menssyklus sa han. Vet om flere som omtrent ikke har mage som følge av graviditet..ei venninne av meg hadde tillomed vanlig mens når hun gikk gravid.Så det er mye som går ann faktisk....det er ikke alle som har de vanlige graviditetsymptomene som mange snakker om. Så selv om dere har de er det faktisk de som ikke har det.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #9 Skrevet 26. januar 2011 Må si meg enig der! Kunne ønske jeg fikk til å fortrenge det da jeg var gravid hehe
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #10 Skrevet 26. januar 2011 nja! kjenner ei som ikke viste det før hun va 6 mnder på vei. Ja hadde ikke mens men hun har andre medisinske grunner til det å så begynte hun å spise kål!! Å ei anna ei jeg jobba med var 7 mnder på vei da hun kjente at noe var merkelig!! så trur det er mulig jah! Men tror det er skjeldenheter!!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #11 Skrevet 26. januar 2011 Jeg tror på at det nok har skjedd, men skjønner heller ikke hvordan. Og jeg vet om ei som fant det ut etter 7.mnd. Hun hadde da heller ikke hatt mensen, men bare tenkte at den hadde blitt borte pga andre ting??? Altså, man må da hvertfall kjenne spark og at magen blir litt (eller mye) større og hardere, når de kommer langt uti sv.skapet. Kan skjønne at noen ikke vet om det den første tiden, men ikke gjennom hele. Selv hadde jeg aldri kunne gått i mine sv.skap uten å vite det, for jeg hadde såpass med symptomer, og spes det med spark, hehe.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #12 Skrevet 26. januar 2011 jeg hadde bldøninger da jeg var gravid sist. har hatt d nå også, senest i går og i dag (dette er min vanlige menstid). jeg får heller ikke gravidmage. jeg hadde mindre mage da jeg fødte sist enn folk som bruker medium i strl. denne gangen har jeg vært kvalm men forrige gang hadde jeg ingen symptomer i det heletatt. men jeg kjente jo sparkene. var en livlig gutt. kjente spark siden uke 14 og så dem godt utenpå magen siden uke 20 ca. men jeg tror på at folk ikke kan vite om det hvis de hadde lik graviditet som meg + rolig unge.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #13 Skrevet 26. januar 2011 He he, jeg vet jo at det går an men er bare så vanskelig å forstå
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #14 Skrevet 26. januar 2011 I begynnelsen er det "lett" å forstå, men fra 7,8,9 måneder... Da må man jo skjønne at "her skjer det no.."
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #15 Skrevet 26. januar 2011 Har ei venninne som i vpksen alder fant ut at hu var gravid i 7mnd - hun gikk på p-sprøyta og da ikke mensen - hu gikk totalt opp 3,5kg - ingen symptomer kvalme osv - merket ikke bevegelser pga hu var så lita og det var ikke plass hu hadde 2 barn fra før (motrsatt kjønn) og da gikk hu opp over 20kg og var veldig kvalm!! Det var ingen som merket noe!!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #16 Skrevet 26. januar 2011 Det er jo en medisinsk "tilstand". Noen bare merker det ikke. Babyen er så liten, osv. ikke alle som får de største magene og de livligste babyene. Hadde det ikke vært for magen hadde ikke jeg merket at jeg var gravid, babyen lå i seteleie og tok liten plass, sparket ikke i det hele tatt, jeg hadde ikke noen typiske gravid symtomer. men jeg merket a mangen ble større. Ikke alle gjør det. å gå opp 3,5 kilo nesten ikke noe, og hvis man ikke har vært gravid før er det sikkert ikke like lett for alle. Jeg trodde ikke på det før jeg leste mere om det. som hun i norge som nå har en baby, hun på 20. Faren hennes var lege, hun gikk rundt i bikini og han så det ikke en gang. det sier jo noe...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå