Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Er det alltid vondt å amme? Sånn i starten i allefall.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Nei, det er ikke likt for alle. Jeg hadde møkkavondt, min mor hadde ikke antydning til sår med noen av sine tre ... Livet er urettferdig!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Sikkert ikke for alle, men i hvertfal for meg og de jeg har snakket med om amming. Dert ble imidlertid mye bedre raskt.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Vet ikke, men det ga seg ikke hos meg så jeg ga meg etter ca 6 uker med tvillinger.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Jeg hadde ikke vondt i det hele tatt. Fullpumpet i to uker mens ungen ble sonda på sykehuset, ammet i 6-7 uker deretter før det ble tomt. Jeg har derfor ikke all verdens erfaring, men vondt var det aldri.
Gjest Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 Nei. Jeg hadde ikke vondt i det hele tatt. Ble heller aldri sår. Men det kunne stikke litt som små nåler rundt brystvorten de første ukene. Spesielt når jeg hadde spreng..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå