Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Flytter inn idag etter som jeg er 13+0. Har allerede kjent liv(12+3). Nå ser jeg fram til dette trimesteret som jeg håper skal være bare kos! Har vært rimelig udugelig det første trimesteret. Har stort sett hatt sofatjeneste med kvalmen min. Nå begynner det å slippe litt, men fortsatt litt dårlig på kveldene. Satser på at det slipper helt snart, så jeg kan kose meg fullt og helt med knøttet i magen, og med datteren min på 2 1/2 år. Ha en flott onsdag folkens!!
Ooops I did it AGAIN Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Kan det stemme da? Fikk meg en overraskelse på UL. Hadde min termin 13. Aug og ville da vært 12 uker på fredag iflg terminkalkulatoren her. Men jeg har visst termin 8.aug og er 12+4 i dag...
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2011 Nicket mitt er feil. Men jeg får ikke endret det. Jeg hadde siste mens 3 november, og det var en onsdag. Altså er det nå gått 12 fulle uker. Dermed må jeg jo være begynt i min 13.uke. Men correct me if I`m wrong! Blir så forvirra av disse ukegreiene. Nå blir man jo som regel korrigert på UL, men jeg har ikke vært på UL enda, og ifølge terminkalkisen er det idag gått 12 fulle uker. Så da forholder jeg meg til det.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Hehe. Ble bare forvirret over at du skrev 13+0 i dag. Du er 12+0, men startet på din 13.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2011 hahaha! jeg så feilen nå!! sorry! ble nesten bekymra for at jeg skulle bli kasta ut hehehhehehehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå