Gå til innhold

Ang. bilder av seg selv på facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir sikkert noen sure på meg men.... ;-)

Jeg synes det ser så latterlig ut med folk som tar bilde av seg selv med skikkelig fotofjes på facebook. Det lyser lang lei av de som har sittet og tatt 40 bilder av seg selv og så lagt ut det de synes var penest.

Noen enige?

På min facebookside har jeg bare bilder tatt i naturlige sammenhenger. Hos venner, på tur osv osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig :o)

Skrevet

Det får være opp til folk selv. Ikke ta facebook så høytidelig. Det er jo nesten bare tull og tøys som foregår der.

Skrevet

Også er det oss som konsekvent ser ut som takras på ethvert bilde som tas, og som trenger 40 forsøk i "kontrollerte omgivelser" for å få et som er greit nok til å publiseres.

Selv hadde jeg flaks og fant ett (det finnes ingen alternativer som jeg har sett) som var både naturlig og greit (og som ikke var oppstilt).

Skrevet

He he. Jeg er sikker på du ikke ser ut som et takras på bilder.

Jeg ser det er mange som er enige med meg. Det er så rart at de ikke skjønner det selv de folka som tar bilde med for eksempel litt kunstig trutmunn eller "å nå er jeg sexy fjes". Skikkelig komisk spør du meg ;-) Satt og så over de jeg har på vennelista i går. Slemme meg måtte le en del ganger altså.

Skrevet

Helt enig, det er nesten bare fjas på facebook.

Men jeg lar meg fascinere av de bilda som er der inne altså. De er halve underholdningen. Men så er jeg litt ekstra slem nå som jeg får lite søvn og er i ammetåka ;-)

Skrevet

Hva er et "fotofjes"?

Jeg vil gjerne ha et nogenlunde fint bilde av meg selv på Facebook - så om det tar 40 bilder å få det til....

Skrevet

Se seg over skuldra med jeg-vil-spise-deg-blikk og trutmunn. :)

Skrevet

Nå har ikke jeg bilder av meg selv på Fb, men syns virkelig det er opp til hver enkelt hvordan de ønsker å fremstå. Alt man skal lage innlegg om.

Skrevet

helt enig:-) Man ser tydelig hvilke bilder som er tilgjort sexy og ikke.

Skrevet

Jeg har enkelt og greit ikke noe bilde av meg på profilen min :) kan faktisk ikke huske sist jeg så et greit bilde av meg... og her så er det stort sett jeg som tar bilder så jeg "eksisterer" ikke ;)

Skrevet

Er det så nøye? Man liker å fremstille seg selv på forskjellige måter. Det hadde vært døllt om alle hadde bilde av seg selv på toppen av et fjell. Dessuten gjenspeiler det vel litt av de enkeltes personlighet. Noen trives best i naturlige omgivelser mens andre har humoristiske bilder, eller trutmunnbilder.

Skrevet

hehehe jeg har faktisk hatt et skikkelig trutemunn bilde av meg selv på FB...:) Det var et tullebilde fra nyttårsaften og fotografen var min datter på 6 år.... som jeg da kysset mot. Ikke alle tar seg selv like høytidelig

Skrevet

Du har jo bare sexbilder av deg selv på FB da, LOTP. I den ene stringtrusa etter den andre. For ikke å snakke om da du var i Playboy i deres "mor til tre" utgave. Hugh Hefner stod og gliiiste i bakgrunnen og du bare satt der med kaninører i en ubehagelig stilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...