Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Hei. Jeg digger Moods of Norway klærne. Har noen få plagg. Men.... nå må jeg erkjenne for meg selv at jeg synes kvaliteten er heller dårlig. Blast, nuppete, ribbestrikk som holder 2 timer... er det bare jeg som har den erfaringen?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Kan det være du vasker feil? Jeg har ikke selv, men gubben har både undertøy og tskjorter, sko og en silke/ulldress? Han har t-skjorter fra to år tilbake som er like fine, og boxertruser som er i stadig bruk og vask.. Dressen vet jeg ikke, for den blir jo renset, men det er en typ jobbe-dress som er i mye bruk for såvidt.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Nei, de blir vasket som de skal. Men jeg har en blå litt lang genser som jeg liker veldig godt. Men etter 2 timers bruk er ribbestrikk i ermer og nede ikke veldig stram....
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Er det bare ett plagg det er snakk om hadde jeg klagd. Enkelt og greit. jeg trodde du mente du hadde skapet fullt og alt var like dårlig. For det skjønte jeg ikke.. Mannen har fått masse tøy fra dem, for han kjenner dem, og det blir godt brukt og godt vasket her...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Synes t-skjortene nupper og blir blasse også. Vil ikke at det skal være sånn siden jeg liker klærne, men tok det opp med ei venninne og da var jeg ikke alene omog synes det... Ja, ja, man trenger ikke de klærne da.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 Jeg har selv noen skjorter og lange collegejakker, de har holdt seg veldig bra. Samboeren har mye fra Moods, og alt hans har også holdt seg veldig bra. Mulig den ene jakken i sterke farger har blitt litt blassere i fargene nå, men den er brukt og vasket MYE. Ribbestrikk har jeg ikke erfaring med, men sånn generelt synes jeg det er veldig vanskelig å finne ribbestrikk som holder seg bra... Men til den prisen som Moods har på klærne sine så hadde jeg nok gått å klaget om plagget ble fort stygt og det dreier seg om ett enkelt plagg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå