Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Jeg våkna i natt med kvalme og vondt i magen,begynte etterhvert å løpe på do,hadde diare...Kvalmen går litt i bølger,men når jeg blir så kvalm at jeg kjenner jeg må kaste opp,så brekker jeg meg 2-3 ganger uten at noe kommer opp og det blir bedre ei stund...Har prøvd å drikke store slurker med cola,for da pleier det å komme opp litt,men neida... Går omgangssyke på barnehagen hvor jeg jobber,så det er nok en variant av det...
Mjølkekua Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Jada.. Jeg hadde det sånn, lillejenta hadde sånn (kun diaré) mens storebror kastet opp.. Men vi hadde ikke appetitt noen av oss (kvalme). God bedring! Vi hadde det i tre dager her, så var vi helt friske.
Gjest amandine Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Bare spør mannen min... he he he hvis han orker å svare og hvis du hører ham gjennom dodøren...
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2011 Takk ) Skikkelig slitsomt når jeg er kvalm men ikke får kastet opp :/ Men det er vel bare sånn det blir denne gangen her da,for nå har jeg drukket jevnt i 2 ttimer uten at noe har kommet opp igjen så,da må jeg bare leve med denne kvalmen ei stund! Spørs om ikke ungene får det etterhvert også :/ Godt å høre at det går såpass fort over da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå