Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Føler det er veldig individuelt, men litt spennende å undersøke med andre:-))
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Mener da fødsel :-) litt trett enda, hehe.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Tyngste nr. 3, letteste fødsel med nr. 4 Vanlige fødsler, og ca samme str. på babyene, men likevel var 3. mye tøffere. Vondere rier, pressrier og selve fødselen. 5-barnsmor
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Fødsel nr 1 var desidert hardest. 12 timer med 5 minutter mellom riene, endte med å ta epidural, klipping og sying og styr. Og var i elendig form etterpå. Fødsel nr 2 var den lettaste -for meg. Ble tilslutt satt igang med drypp og det ble litt hektisk og styr, og barnet var ganske dårlig (kom seg raskt) Me for meg så var fødselen fin og jeg var i superform etterpå. Fødsel nr 3 var helt ok. Tung, vond, men fin. Fikk ett stooort barn da. Fødsel nr 4 ble satt igang med stikkpiller. Fin fødsel. Treeeeeg fødsel som endte i styrtfødsel. Både jeg og barnet var i finfin form etterpå Fødsel nr 5 går jeg å venter på i desse dager Gleder og gruer meg Spent på når barnet har tenkt å komme ettersom jeg har født både tidlig, til termin og på overtid de andre gangene, så er det like spennende hver gang hehe
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Nummer 1 var hardest. Nummer 3 var definitivt lettest, og minst smertefull. Nummer 5 var nok "best"....tok imot henne selv. Nummer 2 og 3 var raskeste av fødslene mine. Tok under to timer fra første rie.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 Nummer 1 var grusom! fikk epidural og ble klippet/så sydd. tok 18 timer Nummer 2 var en god fødselsopplevelse, vondt, men mestret smertene og ingen klipping/epidural. Ikke en rift engang. Tok 12 timer Nummer 3: vel det finner jeg ut i neste måned... hehe.. men gruer med ikke:)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #7 Skrevet 26. januar 2011 spennende noen har veldig forskjellige føsler tydligvis. Er spendt på 3 mann jeg. Nr 1 var mest intens.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #8 Skrevet 26. januar 2011 1. Lengst og tøffest (hardest) 2. Lettest, med intenste "vonter" fra det startet til ungen var ute 2 timer etter. 3 og 4 Var om trent samme, ca 7-8 timer med forskjellig intensitet.Med nr 3 fikk jeg pressrier som varte i flere timer ;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå