fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 er 4. gangs gravid så det burde vell egentlig være plankekjøring dette nå, men er nervøs for har kjent liv nesten daglig fra uke 13-14, er nå i slutten av uke 17 og har den siste uken ikke kjent noe..... vet jo at knøttet er liten enda, men kjente liv regelmessig fra første gang jeg kjente noe med de 3 andre.... skal på UL om 2 uker, men føler det er lenge å vente. vil ikke ringe føden for i følge føden her jeg bor er det for tidlig å ringe dem men man kan kontakte fast legen om det er noe... så over til legen.. han er av den typen som mener at gravide som er engstelig bør slappe av for det går jo som regel greit. greia er det at jeg føler dette surrer rundt i hodet mitt en god del av døgnet. er det mange andre som har opplevd dette før?!? håper at noen tar seg tid til å svare en litt hysterisk gravid.....
Leeenore+Lille i Magen Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Jeg kan nok ikke svare på hvordan du bør føle det.. For å berolige deg, så er det sikkert helt -vanlig-. Var en stund jeg var bekymret også.. Bælmet i meg et stort glass kaldt vann.. Da ble det action i magen, noen minutter etterpå (og da fikk jeg litt dårlig samvittighet....). hehe! Men du kan jo prøve det - MEN jeg vil ikke at du skal bli bekymret om du ikke kjenner noe spark OM du prøver dette da - for vet ikke om alle babyer reagerer likt på det (kommer sikkert an på hvor/hvordan de ligger).
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2011 har prøvd å drikke masse kaldt vann kjapt,men til ingen nytte..... får vell ta noen dager til hjelp å se det ann... uff som man skal bekymre seg når man går gravid..... kan jo kanskje være at mini ligger på en annen måte enn de andre.. takk for svar )
feris *fødeklar :)* Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 hei, jeg hadde det slik i disse ukene jeg også..og har lest at det er vanlig i denne perioden...også i ukene 21-25 er det ofte bebisene kan ha rolige dager...tror ikke det er noe du bør bli urolig for
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2011 bekymringen tok overhånd så jeg ringte JM å fikk komme på sjekk.... der fikk jeg høre verdens fineste lyd, ett lite hjerte som banket )))) glad jeg dro for nå får jeg slappe av igjen takker for alle svar
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 jeg er også 4.gangs gravid, er nå 17 uker og har kjent liv siden uke 12, men nå i det siste har det blitt mindre liv her også, men jeg kan nok berolige deg med at det er helt normalt...var på kontroll i dag og der fant dem hjertelyden med en gang og den var fin.
Maibaby:) Skrevet 26. januar 2011 #7 Skrevet 26. januar 2011 hei!! har opplevd noenlunde det samme, har kjent liv hver dag siden uke 16 og nå er jeg 18+3, men igår var den lille virkelig ikke lett å ha med å gjøre, jeg spiste å drakk, og dyttet på magen men fikk ikke respons!! ble selvfølgelig bekymra!! hadde faktisk tenkt å ringe jordmor idag, men så begynte den lille å sparke fra seg igjen idag... så ser ut som alt er bra enda!! phu!!! off er så lett å bli bekymret altså, men har prøvd å trøste meg med at det er faktisk ikke før etter uke 23 man skal kjenne liv daglig, og det er jo en stund til... heldigvis går det som regel godt!!! har du ikke jordmortjeneste der du bor som du eventuelt kan ringe til, å gjerne få høre hjertelyden, bare for å roe nervene?? hehe var d som var min plan er nok helt normalt
Leeenore+Lille i Magen Skrevet 26. januar 2011 #8 Skrevet 26. januar 2011 Greit å sjekke når man blir så usikker da Fint å høre at du fikk høre verdens fineste lyd da
Maibaby:) Skrevet 26. januar 2011 #9 Skrevet 26. januar 2011 ups, leste ikke at du allerede hadde skjekket det så bra at alt var fint!!!!
Blomstermor Skrevet 27. januar 2011 #10 Skrevet 27. januar 2011 hvordan kjennes det ut når dere kjenner liv egentlig? Er 16 uker og vil kjenne noe!
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 30. januar 2011 til å begynne med kjennes det nesten ut som lemus... etterhvert så kjennes d ut som om noen dytter deg fra innsiden av magen... som små rykk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå